جواد شیرزاد: چند سال قبل قرار بود به فولاد بیایم

هافبک چپ پای تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حدود دو سال پیش مذاکرات زیادی با مسئولان فولاد داشتم اما قسمت نشد که در آن موقع به این تیم بروم و مذاکراتمان منتفی شد. 

جواد شیرزاد افزود: سال گذشته فصل خوبی را در پاس همدان پشت سر گذاشتم به طوری که در پایان بازی ها مربیان و مسئولان پاس همدان ابراز رضایت خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: همیشه دوست داشتم فوتبالم را در تیمی همچون فولاد خوزستان دنبال کنم زیرا این تیم یکی از منظم ترین و با برنامه ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شود.

وی تصریح کرد: بازیکنان فولاد بهترین بازیهای خود را در فصل گذشته انجام دادند به طوری که در بازی آخرشان مقابل ذوب آهن تکلیف قهرمانی لیگ را مشخص کردند.

وی خاطرنشان کرد: روی کار مربیان کروات از جمله وینگو یگویچ و لوکا بوناچیچ شناخت خوبی دارم و به همین دلیل زیر نظر وناچیچ به فوتبالم ادامه می دهم.

شیرزاد در مورد مبلغ قراردادش با فولاد صحبتی نکرد و افزود: بازی در فولاد و هوای گرم اهواز شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم مسئولین این تیم با پاداش ها و حقوق های مناسب سختی های بازی در آب و هوایی گرم را جبران کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1388/03/26 ساعت 20:47 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد