مکانی : مهم ترین هدف من رسیدن به تیم ملی است

دروازبان پاس همدان گفت : برای راهیابی به تیم ملی باید ستاره تیم باشگاهی ام شوم .

سوشا مکانی گفت : مهم ترین هدفی که برای لیگ نهم دارم راهیابی به تیم ملی است که برای رسیدن به این هدف مهم باید در زمینه پیشرفت پاس همدان مؤثر باشم تا برای حضور در تیم ملی آماده شوم .

دروازه بان تیم پاس همدان در خصوص وضعیت حضور خود در تیم پاس همدان عنوان کرد : من یک سال دیگر با پاس همدان قرار داد دارم اما اگر قراردادم با این تیم به اتمام رسیده بود بخاطر مدیریت صحیح باشگاه در عواملی نظیر جذب بازیکن و تشکیل کادر فنی جدید و جوان حتماً قراردادم را با پاس همدان تمدید می کردم .

وی ادامه داد : من تا حدودی در جریان نقل و انتقالات پاس همدان هستم به نظرم پاس تا کنون بازیکنانی را به تیم اضافه کرده است که هر کدام در فصل گذشته بهترین های تیم خود بوده اند .

شواهد حاکی از آن است که پاس همدان در نظر دارد لیگ نهم را با قدرت آغاز کند .

مکانی از عملکرد فنی خود در فصل گذشته رضایت کامل نداشت و در این باره اظهار داشت : بدلیل تغییرات بوجود آمده در تیم ناهماهنگی هایی بین بازیکنان وجود داشت که این عدم هماهنگی باعث شد فرصت ها را از دست بدهیم و دراواخر لیگ به هماهنگی کاملی برسیم که متأسفانه این مسئله باعث شد به جایگاهی که مستحق آن بودیم دست پیدا نکنیم

به عقیده من این نتایج ضعیف در فصل گذشته حاکی از آن است که تمامی بازیکنان تیم به یک نسبت معین عملکرد ضعیفی داشتند .

من هم بعنوان یک بازیکن نتوانستم در حد انتظار به تیمم کمک کنم و این مسئله باعث شده نسبت به عملکردم در فصل گذشته احساس رضایت نداشته باشم .

وی افزود : در حال حاضر سعی می کنم از گذشته عبرت بگیرم و ضمن برطرف کردن نقاط ضعفم با یک روحیه بالا برای لیگ نهم آماده شوم .

سوشا مکانی که سابقه حضور در تیم ملی جوانان و امید را دارا می باشد مهم ترین برنامه خود را در لیگ نهم راهیابی به تیم ملی بزرگسالان دانست و در این باره اضافه کرد : حضور من در تیم ملی ممکن نمی شود مگر این که در تیم باشگاهی ام ستاره شوم و از این طریق نظر مسئولین تیم ملی را بخود جلب کنم .

من در شرایطی به تیم ملی فکر می کنم که بتوانم بهترین عملکرد را در تیم باشگاهی ام داشته باشم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد