دعوت اولیایی از سرخابی ها برای حضور در جام سرداران همدان

مدیرعامل باشگاه پاس همدان امروز در ملاقات با مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از تیم‌های فوتبال این دو باشگاه دعوت کرد تا در تورنمنت چهارجانبه سرداران شهید استان همدان حضور یابند. 

کاظم اولیایی، مدیرعامل باشگاه پاس همدان امروز ابتدا به ملاقات امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال رفت. در این نشست دو موضوع مورد بحث قرار گرفت: 

نخست دعوت از تیم فوتبال استقلال برای شرکت در تورنمنت سراداران شهید استان همدان و سپس گفتگو در خصوص رشد و توسعه فوتبال، ساختارسازی برای باشگاه‌ها، رشد و نمو بازیکنان، راه‌هایی درآمدزایی و ...

اولیایی سپس به دیدار عباس انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفت و رسما از تیم فوتبال این باشگاه نیز برای شرکت در تورنمنت سراداران شهید استان همدان دعوت به عمل آورد.

مدیران هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به کاظم اولیایی قول مساعد داده‌اند که اگر تیمهایشان درگیر مسابقات و اردوهای خارجی نباشد در تورنمنت چهارجانبه فوتبال همدان شرکت کنند.

این مسابقات در دهه اول مردادماه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهر همدان برگزار می شود.

قرار بود در این نشست‌ها عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان همدان نیز کاظم اولیایی را همراهی کند اما به دلیل مشغله وی، مدیرعامل باشگاه همدان به تنهایی برای ملاقات با مدیران استقلال و پرسپولیس به تهران آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد