اولیایی: سرمربی دوشنبه معرفی می‌شود

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: تا روز دوشنبه از میان چهار گزینه سرمربی تیم فوتبال پاس معرفی می‌شود.

کاظم اولیایی اظهار کرد: روز جمعه دو جلسه کمیته فنی تشکیل دادیم که یکی صبح در دفترم و دیگری به دلیل مشغله پورحیدری بعدازظهر در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد که پیرامون کادرفنی و بازیکنان مدنظر باشگاه بحث و بررسی صورت گرفت.

وی افزود: طوسی، منصوریان، بگوویچ و یک مربی دیگر گزینه‌های سرمربیگری پاس هستند که تا روز دوشنبه یکی از میان این چهار گزینه را به عنوان سرمربی پاس معرفی می‌کنیم.

اولیایی ادامه داد: دوشنبه قرار است یک نشست هم اندیشی با مربیان همدانی از جمله لطفی، طوسی، چراغپور، ورمزیار و جمعی دیگر از مربیان برگزار کنیم تا به تیم پاس کمک فکری کنند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ادامه داد: یک اردوی هشت تا 10 روزه در دستور کار تیم پاس قرار دارد که با توجه به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم و مشکلاتی که همواره برای خروج از کشور پیش می‌آید در ابتدا به منطقه‌ای در داخل کشور فکر می‌کنیم و اگر شرایط فراهم شود اردوی خارجی را هم در نظر خواهیم داشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست! 1388/03/23 ساعت 19:43

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

ملکی 1388/03/24 ساعت 19:32

حرفی برا گفتن ندارم!!!
آقای اولیائی لقمه رو دور سرتون نچرخونید !!!!

الهام 1388/03/25 ساعت 23:45

سلام من بازم به وبلاگ سر زدم ولی علی اقا سعی کن از پرسپولیس هم مطلب بنویسی بازم به وبلاگت میام موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد