تمرینات تیم فوتبال پاس همدان زیر نظر منصوریان آغاز می شود

تمرینات تیم فوتبال پاس همدان از روز دوشنبه هفته جاری 25 خردادماه زیر نظر علیرضا منصوریان آغاز خواهد شد. 

کمیته فنی تیم فوتبال پاس همدان روز گذشته در دو نوبت تشکیل جلسه داد. در  این جلسات که با حضور کاظم اولیایی، منصور پورحیدری، علیرضا منصوریان، احمد طوسی، عبدالحمید رمضانی و پورمسلمی برگزار شد، در خصوص مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر شد که مهمترین آن برنامه ریزی برای آغاز و پیشبرد تمرینات، نحوه آماده سازی تیم برای حضور در فصل نهم لیگ برتر، فعالیت سبزپوشان در فصل و نقل و انتقالات و ... بحث و گفتگو شد.

جلسه ابتدایی در دفتر کار اولیایی و در غیاب منصور پورحیدری، مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان برگزار شد اما در نشست بعدازظهر مدیر فنی تیم نیز حضور داشت و نقطه نظرات خود را برای آماده سازی مطرح کرد.

بر این اساس تمرینات تیم فوتبال پاس همدان از روز دوشنبه هفته جاری 25 خردادماه با حضور بازیکنان فصل گذشته و نفرات جدید و زیر نظر علیرضامنصوریان، احمد طوسی و پورمسلمی در ورزشگاه ملت همدان آغاز خواهد شد.

پیش از آغاز تمرین تیم فوتبال پاس همدان اعضا کمیته فنی و کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان در نشستی هم اندیشی با حضور کارشناسان و اهالی فوتبال همدان شرکت می کنند. این نشست از ساعت 15 تا 17 در ورزشگاه ملت همدان برگزار می شود که طی آن مربیانی چون جلال چراغپور، صادق ورمزیار، رضا رجبی و ... در نشست با اعضا کادر فنی پاس همدان شرکت می کنند.

پس از برگزاری این نشست، تمرینات تیم فوتبال پاس همدان برای حضور در نهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18 در ورزشگاه ملت برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد