احمدزاده: اگر قراردادم با پاس تمام شده بود باز هم تمدید می کردم

مدافع چپ پاس همدان گفت : من یک فصل دیگر با پاس همدان قرار داد دارم اما اگر قراردادم با این تیم به پایان رسیده بود ، بخاطر علاقه شخصی که به پاس و شهر همدان و همچنین مدیریت اولیایی قطعاً قراردادم را تمدید می کردم .

منصور احمد زاده در خصوص وضعیت قرار داد خود با پاس همدان گفت : یک سال دیگر از قراردادم با پاس همدان مانده است اما ماندن من در پاس ربطی به مهلت قراردادم ندارد من علاقه ویژه ای به پاس همدان از مدیریت خوب این باشگاه گرفته تا شهر خوب همدان دارم بنابراین با رضایت کامل در همدان مانده ام تا فصل دیگری را در کنار تیم خوب پاس همدان سپری کنم

وی با اشاره به عدم رضایت از عملکرد فنی خود در فصلی که گذشت افزود : لیگ هشتم برایم فصل خوبی نبود اما مطمئن باشید در فصل پیش رو حقم را از فوتبال خواهم گرفت .

من با تمام وجود برای پاس همدان بازی خواهم کرد تا ضمن کسب رضایت مسئولین تیم ، خودم دید مثبتی نسبت به عملکردم داشته باشم .

هافبک چپ پاسی ها ،  پاس را در لیگ نهم در جمع پنج تیم برتر لیگ دانست و اضافه کرد : با توجه به نقل و انتقالاتی که تا کنون در تیم صورت گرفته و من از آن تا حدودی مطلع ام و برنامه های خوبی که مدیریت تیم برای فصل آینده دارد یقین دارم که ما لیگ سرشار از مؤفقیتی را پیش رو داریم .

وی در پایان اظهار داشت : به همدانی ها قول می دهم که در فصل پیش رو هر آن چه در توان دارم برای تیمم صرف کنم تا به نوعی در مؤفقیت های پاس سهیم باشم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد