چترآبگون : پاس تیم مورد علاقه من است

مهاجم پاس همدان که هشت سال ازفوتبال خود را در کنار پاس سپری کرده است ، در خصوص ادامه حضور خود در پاس همدان گفت : من 6 سال در پاس تهران و ۲ سال در پاس همدان پا به توپ بوده ام همین حضور 8 ساله در پاس علاقه شدید من به پاس را نشان می دهد

مصطفی چترآبگون گفت : من شرایط خود و تمایل ویژه ام به تمدید قرارداد با پاس را به مسئولین باشگاه اعلام کرده ام و منتظر پاسخ آنها می باشم . 

وی شرایط خوب مدیریتی باشگاه پاس همدان و وضعیت مناسب شهر همدان را دلیل اصلی تمایل خود برای ادامه همکاری با پاس دانست و افزود : در دو سال حضورم در همدان هیچ مشکل با مسئولین باشگاه و مردم خوب همدان نداشتم و شناخت کاملی از آنها دارم که این شناخت به پیشرفت ورزشی ام کمک زیادی می کند .

مصطفی چترآبگون که بدلیل مشکل مصدومت از ناحیه رباط صلیبی پا عمل pcl انجام داد و بمدت 6 ماه بطور کامل از میادین فوتبال دور بود ، در خصوص وضعیت جسمانی خود عنوان کرد :  پس از دوری شش ماهه از میادن فوتبال و رسیدن به بهبودی کامل تمرینات خود را آغاز کردم و پس از سپری کردن چندین ماه و انجام داده دوره هایی از تمرینا ت اختصاصی تحت نظر پزشک متخصص ، اکنون به شرایط ایده آل رسیده ام .

 در حال حضر در حال انجام تمرینات بدنسازی پیش از آغاز فصل می باشم .

وی افزود : مصدومیتم باعث شد لیگ هشم را از دست بدهم اما همین دوری یک فصلی از میادین فوتبال انگیزه ام را برای فصل بعد دو چندان کرده است .

چتر آبگون در خصوص برنامه خود برای حضور در تیم ملی اظهار داشت : سال اولی که پاس به همدان انتقال یافت شرایط خوبی برای حضور در تیم ملی داشتم که متأسفانه مصدومیت باعث شد برنامه هایم برای حضور در تیم ملی از هم بپاشد اما در شرایط فعلی همه تلاشم را انجام می دهم تا خیلی زود به شرایط حضور درتیم ملی برسم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد