دیدار اولیایی با اصحاب رسانه ؛ کاظم خان آشتی کنان می رود

هگمتانه – میثم ناصرنژاد(دبیر سرویس ورزش): مدیرعامل باشگاه پاس همدان شنبه شب با گروهی از اصحاب رسانه و هواداران این تیم سبزپوش نشستی صمیمی برگزار کرد. 

در این نشست که 180 دقیقه به طول انجامید، هواداران و خبرنگاران حاضر سوالات متنوعی را از مدیرعامل پاسی‌ها مطرح کردند. 

سرنوشت بگوویچ چه شد، برنامه پاس در لیگ نهم، تکلیف کادر فنی و جالب ترین سوال اینکه بالاخره آسیایی می شوید یا نه!! 

اولیایی در این نشست بیش از آنکه سوال شود، پاسخ داد. حتی برخی سوالات حاضرین به جواب هایی ختم می شد که تاکنون از زبان مدیرعامل پاسی ها در جایی بازگو نشده بود. 

نکته جالب توجه دلخوری دیرینه علی ثقفی یکی از خبرنگاران فعال در عرصه فوتبال استان از اولیایی بود که فرصت را مغتنم شمرد و گلایه خود را به مدیرعامل پاسی ها انتقال داد.  

جالب تر اینکه اولیایی با رویی گشاده گلایه های این خبرنگار را شنید و پاسخ قانع کننده ای ارائه داد. آشتی کنان اولیایی با علی ثقفی دبیر سرویس فوتبال روزنامه هگمتانه را به فال نیک می‌گیریم؛ چرا که معتقدیم کاظم خان نه تنها دوستدار جامعه خبری است بلکه همواره احترام خاصی برای این قشر قائل است.  

اولیایی که در این نشست اعلام کرد در پایان خردادماه که قراردادش در تیم پاس به عنوان مدیرعامل به پایان می رسد قرار است جای خود را به نیرویی جوانتر بدهد و خود نیز مسوولیتی به مراتب سنگین تر در راستای ایجاد طرح های درآمدزای باشگاه پاس به عهده گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد