حاجی زاده : دوران خوبی را در پرسپولیس سپری کردم

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: دوست دارم دوباره به پرسپولیس بازگردم؛ چون دوران خوبی را در این تیم سپری کردم. 

ابوالفضل حاجی زاده،بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: هر بازیکنی در فوتبال ایران دوست دارد که در یکی از تیم های پایتخت یعنی پرسپولیس یا استقلال بازی کند و حضور در این دو تیم برای هر بازیکنی افتخار محسوب می شود؛ چون بزرگان زیادی از فوتبال ایران در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند.

وی ادامه داد: در سالهایی که در پرسپولیس بودم، خاطرات خوبی داشتم و بازیهای زیادی را برای این تیم انجام دادم و دوست دارم برای تکرار موفقیت های خود به این تیم بازگردم.

حاجی زاده در خصوص بازگشتن به تیم فوتبال پیروزی تهران تصریح کرد: هنوز هیچ پیشنهادی از تیم فوتبال پیروزی نداشتم، ولی اگر مسئولان این تیم خواستار حضور مجدد بنده در پرسپولیس باشند، با تمام جان و دل و کمال میل این پیشنهاد را می پذیرم تا دوباره در این تیم پرطرفدار بازی کنم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حال حاضر بازیکنان زیادی دارد که از نفرات خوب فوتبال ایران هستند و هر بازیکنی برای رسیدن به ترکیب اصلی باید زحمات زیادی را متحمل شود و تمرینات خوبی داشته باشد.

حاجی زاده در مورد تیم فوتبال پاس همدان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پاس همدان این فصل بازیهای درخور نشان خودش را به نمایش نگذاشت و با بدشانسی که نصیب ما شد، ضعیف تر از فصل پیش نتیجه گرفتم و در میانه های جدول جا خوش کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در جام حذفی نیز تیم های قدری مانند پرسپولیس را شکست دادیم و مرحله نیمه نهایی در تهران مقابل راه آهن از دور مسابقات حذف شدیم ولی پاس همدان استحقاق قهرمانی در جام حذفی را داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست 1388/03/02 ساعت 01:53

سلام.
بلاگ زیبایی دارید. اینجا هم سر بزنید دوستان خوبی پیدا میکنین. www.taktazchat.com
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد