اولیایی: تکلیف بگوویچ هفته بعد مشخص می شود

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با انتقاد از مسئولان باشگاه پرسپولیس، اظهارات آنها در خصوص میزبانی نامطلوب تیم پاس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را عاملی برای توجیه شکست و فرافکنی عنوان کرد. 

کاظم اولیایی با انتقاد از اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه " پاسی ها شرایط میزبانی خوبی نداشتند و زمین را آب بسته بودند " گفت: من تعجب می کنم چرا آقای انصاریفرد تحت تاثیر حرف‌های آقای فرخزادی قرار گرفت. متاسفانه اینها نشان می دهد در باشگاه پرسپولیس حاشیه جای متن را گرفته و به جای پرداختن به اصل موضوع روی مواردی دیگر تمرکز می شود.

اگر این بازی در رشت بود و ادعا می کردند ما در زمین آب بسته ایم پذیرفتنی بود اما در همدان و برای تیمی چون پاس که تاکتیک و روش بازی خود را روی زمین طراحی می کند، پذیرش چنین موردی غیر ممکن است.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس حافظه شان را از دست نداده باشند اما در ظهر روز بازی مقابل این تیم هوای شهر همدان بارانی بود. همه دیدند که حتی در جریان بازی نیز هوا ابری بود اما با این وجود مسئولان باشگاه پرسپولیس برای توجیه شکست خود ادعا می کنند در زمین آب بسته بودیم. با این حال ما بازی را بردیم و دلیلی ندارد به این حرفها توجه کنیم. فقط تعجب می کنم که چرا برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس این چنین به دنبال پوشاندن ضعف‌های خود هستند و فرافکنی می کنند. باید به آنها بگویم امسال در زمین آب بسته بودیم سال گذشته که 3 برصفر برنده شدیم حتما در زمین نان بسته بودیم؟!

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در خصوص دیدار این تیم برابر راه آهن شهرری گفت: پس از بازی سنگین مقابل پرسپولیس، دو بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و با توجه به مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار با ترکیبی متفاوت به میدان رفتیم. متاسفانه ناهماهنگی بازیکنان باعث شد تا در نیمه اول عملکردی دور از انتظار داشته باشیم و راه آهن مطابق انتظار خود بازی را پیش برده و به آنچه می خواست برسد. در نیمه دوم هم با بازی احساسی بر جریان بازی مسلط شدیم اما فرصت جبران را پیدا نکردیم.

اولیایی در خاتمه پیرامون ادامه همکاری وینگو بگوویچ با تیم پاس همدان گفت: آقای پورحیدری به عنوان مدیر فنی تیم با جمع بندی نقطه نظرات کمیته فنی در خصوص ادامه همکاری با این مربی کروات تصمیم گیری خواهد کرد. به احتمال فراوان تا هفته آینده در خصوص ادامه همکاری با بگوویچ تصمیم گیری خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد