وینگو بگوویچ: تـلاش بازیکنان کافی نبـود

سرمربی تیم فوتبال پاس تاکید کرد که اولویت انتخاب وی برای فصل آینده با تیم همدانی است.

وینگو بگوویچ پیرامون آینده خود در تیم پاس اظهار کرد: حتی پیش از دیدار برابر راه‌آهن اولیایی از علاقه خود برای باقی ماندن من در پاس صحبت کرد. او از عملکرد من راضی است اما، هنوز حضور بیشتر من در پاس حتمی نیست و قراردادی با این باشگاه امضا نکرده‌ام.

سرمربی کروات درباره حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی پس از باخت به راه‌آهن گفت: ابتدا باید از بازیکنانم تشکر کنم اما، به هر حال تلاش‌های آنها کافی نبود. پس از دیدار برابر پرسپولیس بازیکنان ما خسته بودند و در نیمه نخست مقابل راه‌آهن شرایط مساعدی نداشتیم اما، در نیمه دوم بهتر کار کردیم. به هر حال در بازی‌های جام حذفی این یک قانون کلی است که تیم ناکام در گلزنی گل دریافت می‌کند.

بگوویچ با ارزیابی کلی عملکرد تیمش در فصلی که گذشت، گفت: در رقابت‌های لیگ از تیم خود رضایت کامل ندارم اما، اعتقاد دارم که در جام حذفی خوب کار کردیم و البته کمی بداقبال بودیم. شک ندارم که اگر همه بازیکنانم برای دیدار برابر راه‌آهن آماده بودند به دیدار نهایی راه پیدا می‌کردیم.

سرمربی پاس همدان همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشنهادهایی از تیم‌های داخلی و خارجی دارم اما، اولویت انتخاب من با پاس است. در حال حاضر فهرستی از بازیکنان موردنظرم برای فصل بعد را به رییس باشگاه ارایه کرده‌ام.

بگوویچ در پایان گفت: اگر بتوانیم بازیکنان خوبی برای فصل آینده به کار بگیریم و باشگاه بودجه مناسبی در اختیار داشته باشد بدون شک عملکرد بهتری خواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد