اولیایی : برای رسیدن به فینال نیاز به حمایت هواداران داریم

مدیر عامل باشگاه فرهنگی – ورزشی پاس همدان پس از پیروزی تیم فوتبال خود برابر پرسپولیس تهران گفت : تمامی عوامل باشگاه و تیم برای کسب نتیجه مثبت در این بازی تلاش زیادی کرده بودند. این تلاش با حمایت همه جانبه هواداران حاضر در ورزشگاه قدس و دعای خیر مردم همدان برای تیم محبوبشان همراه شد که در نهایت به پیروزی 2 بر 1 پاس همدان در این بازی انجامید .

سید محمد کاظم اولیایی افزود : کادر فنی تیم در فرصتی که برای آمادگی جهت انجام این بازی داشتند تلاش قابل ذکری انجام دادند تا شناخت همه جانبه نسبت به حریف پیدا کنند و با کسب یک برد ارزشمند در مقابل پرسپولیس ، پاسخ حمایت های مردم خوب استان همدان را بدهند . .

وی در خصوص حضور پاس همدان در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد : پاس همدان روز های سختی را گذراند تا در جمع چهار تیم باقی مانده در رقابت های جام حذفی حضور داشته باشد. ما پرسپولیس را از سر راه خود برداشتیم و اکنون می خواهیم با شکست راه آهن در فینال این رقابت ها نیز حضور داشته و شگفتی ساز شویم .

مدیر عامل باشگاه پاس همدان اضافه کرد : برای رسیدن به فینال حضور هواداران نقش تعیین کننده ای دارد . کانون هواداران باشگاه اعلام نموده که تسهیلات ویژه ای برای حضور هواداران همدانی در دیدار  برابر راه آهن فراهم کرده است بنابراین هواداران می بایست به کانون هواداران مراجعه کنند و برای حمایت از تیم خود اعلام آمادگی نمایند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد