سبزپوشان با اقتدار گفتند: فینالیست جام حذفی خواهیم شد

مطلبی جهت درج در روزنامه هگمتانه مورخ ۲۴/۰۲/۸۸ :

در نشستی صمیمی سبزپوشان با اقتدار گفتند:

فینالیست جام حذفی خواهیم شد

علی ثقفی

صبح دیروز به کوشش مدیر روابط عمومی باشگاه پاس همدان نشستی صمیمی و دوستانه بین چند نفر از بازیکنان پاس و خبرنگاران ورزشی نویس استان برپا شد.

در این گردهمایی که درساعت 10:15 در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای قدس همدان آغاز شد ، علی خلف ضن خوشامدگویی به خبرنگاران گفت: پاس اکنون در موقعیت حساسی قرار گرفته است که نیازمند همیاری بیشتر رسانه‌ها می‌باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پاس سپس به معرفی مدعوین و علت حضور آنان پرداخت و گفت: هر یک از این بازیکنان به دلیلی به این جمع آمده‌اند و بی‌شک این مراسم می‌تواند نقش به سزایی در بالا رفتن روحیه آن‌ها برای دیدار در مقابل راه آهن داشته باشد.

وی افزود: وحید علی‌آبادی از مفاخر فوتبال در همدان است که توانست خیلی زود خود را به ترکیب ثابت پاس نزدیک کرده و همگان دیدند که در دیدار مقابل پرسپولیس به عنوان یک پدیده خوش درخشیدند. مصطفی چترآبگون نیز به علت بازگشت به میادین پس از حدود یکسال دوری در این جمع حاضر است ومحمد غلامی به علت گل‌های زیادی که دراین فصل برای پاس با ثمر رسانده به این همایش دعوت شده که آخرین گل را نیز در همین دیدار اخیر در مقابل پرسپولیس به ثمر رسانیده است.

خلف ادامه داد: جوزف ادیشون نیز به سبب گلی که در دیدار با پرسپولیس به ثمر رساند وکارت قرمزی که دریافت کرد به این نشست دعوت شده و مقداد قباخلو نیز در دقایقی از بازی که پاس 9 نفره شده بود، نقش مؤثری در تخریب بازی حریف ایفا کرد.

علی خلف با اشاره به عبدالحمید رمضانی از وی به عنوان بزرگ جمع حاضر یاد کرد و گفت: علیرغم مشکلات زیاد در پیش از سفر به تهران جهت رویارویی با راه‌آهن، از رمضانی نیز درخواست کردیم که دراین برنامه حضور داشته باشند.

با توجه به نزدیکی زمان تمرین بازیکنان در ابتدا به چند سؤال خبرنگاران پاسخ دادند که در زیر آمده است:

قباخلو: پیشنهادی ندارم، در پاس می‌مانم!

هافبک مهاجم پاس همدان با اشاره به اینکه کادر مدیریتی باشگاه تمام تلاش خود را برای پرداخت هرچه سریعتر مطالبات بازیکنان به کار بسته‌اند گفت: تقریباً همه بازیکنان 60، 70 درصد از قرار داد خود را گرفته‌اند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.

مقداد قباخلو با اشاره به اینکه تا کنون از سوی باشگاه دیگری پیشنهاد نداشته است افزود: با باشگاه پاس همدان قرار دادی دو ساله دارم که اگر به توافق برسیم سال بعد هم در خدمت این تیم خواهد بود.

قباخلو اضافه کرد: هنوز موعد نقل و انتقالات آغاز نشده و بعداز پایان جام حذفی پیشنهادات خود را بررسی می‌کنم، اما تمایل زیادی به ماندن در همدان دارم.

ادیشون: توافق کنند می‌مانم !

هافبک نیجریه‌ای پاس همدان که دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی را با دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل پرسپولیس از دست داد، گفت: از اینکه در دیدار مقابل راه‌آهن نمی‌توانم بازی کنم ناراحتم، اما مطمئن هستم که هم تیمی‌هایم این مسابقه را برده و به فینال راه پیدا خواهیم کرد.

جوزف ادیشون افزود: من یک فصل به صورت قرضی از تیم استقلال جنوب به پاس همدان منتقل شدم و طبق قانون سازمان لیگ نمی‌توانم بیشتر از یک سال به صورت این تیم را همراهی نمایم.

وی ادامه داد: در صورتی که باشگاه پاس در همدان به من نیاز داشته باشد باید با تیم استقلال  جنوب به توافق نهایی رسیده و مرا به خدمت بگیرد.

غلامی: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام!

مهاجم گریز پای تیم فوتبال پاس همدان در خصوص برنامه خود برای فصل آینده گفت: من با باشگاه پاس تهران قراردادی سه ساله داشتم که دو سال آن در همدان سپری شد و در پایان این فصل قرار دادم با این تیم به پایان رسیده است.

محمد غلامی افزود: تاکنون پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری از جمله مقاومت سپاسی شیراز، ابومسلم خراسان و ملوان بندر انزلی داشته‌ام که با توجه به پیشنهاد باشگاه پاس همدان و رضایت از شرایط موجود، تصمیمی در خصوص فصل بعد نگرفته‌ام و این کار را به پایان رقابت‌های جام حذفی موکول کرده‌ام.

غلامی ادامه داد: این فصل بهتر از فصل گذشته کار کردم و برای تیم مؤثرتر ظاهر شدم، زمانی که پاس همدان منتقل شد براین باور بودم که اگر به همدان بیایم افت خواهم کرد و این شهر امکانات لازم را نداشته باشد، که خدا را شکر برعکس این مسأله اتفاق افتاد و در حال حاضر از شرایط کاملاً راضی هستم

چترآبگون: دوست دارم در همدان بمانم!

مهاجم کاشانی پاس همدان با اشاره به اتمام قرار دادش با این تیم گفت: من هم مانند غلامی قراردادی سه ساله داشتم که اکنون به پایان رسیده و در صورت توافق به مسؤولان تیم در همدان خواهم ماند.

مصطفی چترآبگون افزود: قرار من در ابتدای فصل کمی مشکل داشت به نحوی که باید ابتدای فصل با باشگاه توافق می‌کردیم که با مصدومیت مواجه شدم و قدری متضرر شدم، اما در نهایت مسؤولان پاس قبول کردند که مطابق با فصل گذشته قرار داد مرا پرداخت نمایند.

چترآبگون با اشاره به حضور دلال ها در فوتبال کشور اظهار داشت: هیچ فوتبالیستی وجود ندارد که دلال‌ها و واسطه‌ها به او زنگ نزنند ولی باید به دید مثبت به این قضیه نگاه کرد و خود بازیکن باید با قدرت تعقل و درایت خویش راه درست را انتخاب نماید.

علی آبادی: با پاس قرارداد سه ساله دارم!

هافبک پاس همدان که در صحبت‌هایش پیدا بود هنوز به طور کامل حرفه‌ای نشده در خصوص وضعت خود گفت: من با پاس همدان قراردادی سه ساله بسته‌ام و دو سال دیگر باید در خدمت این تیم باشم.

وحید علی آبادی افزود: پست اصلی من هافبک وسط است و در دیدارهای نیم فصل و ابتدای نیم فصل دوم به علت نیاز تیم در پست دفاع راست به میدان رفتم. زمانی که در لیگ همدان و در تیم تالار وحدت بازی می‌کردم نیز در هافبک وسط بازی می‌کردم نیز در هافبک وسط بازی می‌کردم.

علی‌آباد ادامه داد: سقف آرزوهای من در فوتبال ملی حضور در تیم ملی کشورم و در سطح باشگاهی بازی در منچستر یونایتد انگلیس است که با توجه به پتانسیلی که در خود می‌بینم هیچ یک از این رو خواسته دور از دسترس نیست.

در پایان بازیکنان، مدیر روابط عمومی و معاون ورزشی باشگاه پاس همدان دیدار امروز مقابل راه‌آهن و زننده گل این مسابقه را پیش‌بینی کردند که در جدول ذیل آمده است:

نام

چترآبگون

علی‌آبادی

غلامی

رمضانی

ضعف

قباخلو

ادیشون

نتیجه

2- 1 پاس

2- 0 پاس

3- 1 پاس

2- 0 پاس

1- 0 پاس

2- 0 پاس

2- 1

گلزن

چترآبگون و غلامی

غلامی و عمران‌زاده

چترآبگون، غلامی و ارکینوف

کریمیان و عمران‌زاده

غلامی

علی‌آبادی و ادیشون

غلامی و شیرزاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد