مکانی : در سخت ترین شرایط هم از راه آهن گل نخواهم خورد

دروازبان پاس همدان گفت : قهرمانی در جام حذفی حق پاس همدان است .

سوشا مکانی افزود : بی وقفه تلاش کردیم تا با برکنار زدن تیم های بزرگی مثل پرسپولیس به جام قهرمانی نزدیک شویم در حال حاضر که به هدف خود نزدیک شده ایم از حق خود که قهرمانی در جام حذفی است نمی گذریم و همه اعضای تیم برای رسیدن به این مهم چندین برابر تلاش می کنیم .

سنگر بان جوان پاس همدان در خصوص وضعیت تیم خود در رقابت های جام حذفی عنوان کرد : در برابر پرسپولیس با تعصبی که به خرج دادیم 9 نفره این تیم را در وقت قانونی بازی حذف کردیم تا گام بزرگی برای دستیابی به قهرمانی برداشته باشیم .  

مکانی ادامه داد : این پیروزی روحیه زیادی به تیم ما تزریق کرد تا علاوه بر جبران حمایت های بی دریغ هواداران حساسیت و انگیزه ویژه ای در بین ما پاسی ها برای کسب جام قهرمانی بوجود بیاید .

وی اضافه کرد : با شناختی که از هم تیمی های خود دارم یقین دارم که تحت هیچ شرایطی تسلیم راه آهن نخواهند شد و من به سهم خود قول می دهم که در سخت ترین و پر فشار ترین دقایق بازی نیز گل نخورم و وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهم .

سوشا مکانی به نسبت شناختی که از راه آهن داشت در خصوص این تیم اظهارداشت : در بازیهای لیگ راه آهن در برابر ما حرفی برای گفتن نداشت در بازی دور برگشت ما به دو اشتباه فردی از یاران خودی باختیم نه به تیم راه آهن .

مکانی افزود : در جام حذفی نیز گرچه تعدادی از بازیکنان مؤثر تیم را در اختیار نداریم اما بدلیل روحیه و شرایط فیزیکی مناسبی که داریم برتری محسوسی نسبت به حریف دارا می باشیم که این برتری با حضور هواداران در ورزشگاه اکباتان تهران تکمیل شده و در نهایت منجر به پیروزی ما در این دیدار خواهد شد .

وی یاد آور شد : هواداران باید از تسهیلات ویژه ای که مسئولین محترم باشگاه برای حضور آنها در تهران فراهم نموده اند استفاده کنند تا آنها نیز وظیفه خود را که حمایت همه جانبه از تیم است ، بخوبی انجام داده باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد