خورج : قول می دهم در صورت غلبه بر راه آهن قهرمان شویم

کاپیتان پاس همدان گفت : راه آهن قربانی انگیزه بالای یاران پاس همدان خواهد شد .

امید خورج افزود : گرچه تعدادی از یاران خود را بدلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم اما شرایط فیزیکی و روحی خوبی برای مصاف با راه آهن داریم که با حضور هواداران در ورزشگاه اکباتان این شرایط خوب کامل می شود و ما می توانیم همانگونه که پرسپولیس را شکست دادیم ، از سد راه آهن نیز عبور کنیم .

خورج در خصوص عدم حضور تعدادی از بازیکنان کلیدی تیم خود در دیدار برابر راه آهن اضافه کرد : گرچه عدم حضور محرومان و مصدومان تیم در این بازی اسکلت تیمی ما را دچار مشکل می کند اما مطمئناً غیرت و تلاش یاران جایگزین و سایر بازیکنان اجازه نمی دهد این موضوع خللی به پاس همدان وارد کند .

وی راه آهن را حریف قدری دانست و اضافه کرد : راه آهن تیم بزرگی است و مهره های خوبی نیز در اختیار دارد  اما این تیم در مصاف با انگیزه و روحیه بالای پاسی ها براحتی شکست را پذیرا خواهد شد .

مدافع پاس همدان ادامه داد : البته ما راه آهن را دست کم نمی گیریم و با تمام توان و انرژی وارد این میدان می شویم چرا که ما حضور در نیمه نهایی رقابت های جام حذفی را براحتی کسب نکرده ایم ما پرسپولیس را از سد راه خود برداشتیم و با کسب این پیروزی جام قهرمانی را در دستان خود دیدیم .

کاپیتان پرتلاش پاس همدان خاطر نشان کرد : قول می دهم پس از پیروزی بر راه آهن با حمایت هواداران پاس همدان  را قهرمان جام حذفی خواهیم کرد.

وی در پایان عنوان کرد : ما در خانه حریف احساس غریبی نخواهیم کرد چرا که یقین دارم تمامی هواداران همدانی برای ایفای سهم خود در رساندن پاس به فینال جام حذفی ، در تهران و در ورزشگاه اکباتان حضور خواهند داشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد