برخلاف تصورات « راه آهن به مراتب دشوار تر از پرسپولیس»

با توجه به پیروزی با ارزش تیم فوتبال پاس همدان در برابر پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله نیمه نهائی این مسابقات، حالا انتظار ها به مراتب از سبزپوشان همدان بالا رفته و از تیمی که توان غلبه بر پرسپولیس با همه ستاره هایش را در شرایط 9 نفره شدن هم دارد کمترین انتظار غلبه بر تیم راه آهن و رسیدن به فینال مسابقات جام حذفی می باشد.

البته روی کاغذ این انتظار می تواند انتظاری به جا و معقول باشد. اما در واقع واقعیت غیر از این است. چرا که با توجه به تمام شرایط با جرات می توان گفت که بازی با راه آهن به مراتب سخت تر از بازی با پرسپولیس می باشد. 

دلایل این امر نیز کاملا واضح است. چرا که این بازی در شرایطی انجام می شود که تیم پاس در فاصله چهار روز مانده به این مسابقه یک بازی بسیار سنگین مقابل پرسپولیس انجام داده که خستگی ناشی از این بازی قطعا تا روز بازی با راه آهن از بدن بازیکنان خارج نمی شود.

ضمن  اینکه غیبت سه بازیکن کلیدی تیم پاس به دلیل محرومیت در بازی مقابل راه آهن که ناشی از بازی سنگین این تیم برابر پرسپولیس بوده هم می تواند مزیدی بر علت باشد تا دشواری این دیدار را تشدید نماید. 

البته این مسائل باعث نمی شود تا سبزقباهای استان همدان حتی درصد کمی از عزم جزمشان برای غلبه بر تیم راه آهن و رسیدن به فینال این مسابقات کاسته شود. 

قطعا بازیکنان جایگزین خوبی از سوی وینگو برای برای حضور در این مسابقه جانشین محرومان پاس خواهند شد تا راه آسیائی شدن پاس از طریق راه آهن هموار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد