بگوویچ : فوتبال غیر قابل پیش بینی است

سرمربی پاس همدان گفت : قول نمی دهم راه آهن را ببریم ، اما قول می دهم برای شکست این تیم بی وقفه تلاش کرده و حساب شده عمل کنیم .

وینگو بگوویچ در آستانه دیدار تیم خود در برابر راه آهن شهر ری در غالب دیدار نیمه نهایی جام حذفی در گفت و با سایت رسمی باشگاه گفت : در برابر راه آهن دیدار دشواری را پیش رو داریم چرا که در این دیدار تعدادی از مهره های خوب تیم را بدلیل اخطار های بی مورد داور در مصاف با پرسپولیس از دست دادیم .

بگوویچ افزود : عدم حضور چند تن از مهره های مؤثر تیم در این دیدار ما را با مشکل جایگزینی مواجه میکند البته این به معنای آن نیست که ما جایگزین نداریم بلکه بدین معناست که در فرصت کمی که داریم جایگزینی یاران ذخیره تیم ما را تا حدودی نا هماهنگ می کند .

وی اضافه کرد : با این شرایط ما به مصاف تیمی می رویم که علاوه بر داشتن امتیاز میزبانی تمامی مهره هایش را در اختیار دارد .

وینگو بگوویچ تصریح کرد : مشکلات موجود در تیم باعث نمی شود ذره ای از انگیزه و تلاش ما برای کسب یک پیروزی دیگر در جام حذفی کم شود چون فوتبال غیر قابل پیش بینی است قول پیروزی را بطور قطع نمی دهم اما مطمئن باشید همراه با دیگر اعضای تیم تلاش زیادی می کنیم که همانطور که تیم بزرگ پرسپولیس را شکست دادیم در این دیدار نیز پیروز میدان ما باشیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: با حساسیتی که این دیدار برای ما دارد حضور هواداران در خانه حریف کمک زیادی به تیم ما جهت رسیدن به هدف خود خواهد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد