باشگاه پاس حق جذب بازیکن سرباز را ندارد

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باشگاه پاس همدان دیگر حق جذب بازیکن سرباز را ندارد. 

مهرعلی باران چشمه در نشست خبری امروز خود که در مجموعه ورزشی پاس برگزار شد در مورد اینکه آیا باشگاه پاس همدان در مسابقات لیگ برتر فوتبال حق جذب بازیکن سرباز را دارد یا خیر؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم‌های پاس همدان، صبای قم و ابومسلم در گذشته زیر مجموعه باشگاه‌های نظامی بودند و درحال حاضر از این مجموعه خارج شده‌اند دیگر نمی‌توانند بازیکن سرباز به خدمت بگیرند.

وی ادامه داد: در مورد باشگاه پاس همدان و بندهایی که ما بین طرفین توافق شد، قرار بر این شد که این تیم از وجود بازیکنان سرباز خود تا پایان معاف شدنشان استفاده کند و پس از آن دیگر حق استفاده از بازیکنان سرباز را نخواهند داشت.
باران چشمه افزود: هم اکنون تیم‌های ملوان و مقاومت در لیگ برتر و نیروی زمینی در لیگ دسته اول می‌توانند از بازیکنان سرباز استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه واگذاری بازیکنان سرباز فقط در اختیار رییس ستاد کل نیروهای مسلح است و شخص دیگری نمی‌تواند این اجازه را بدهد؛ اظهار داشت: شماری از مدیران باشگاه‌ها در مورد بازیکنان خود که سرباز می‌شوند تماس گرفته و در مورد آنها سئوال می‌کنند. طبق قانون این بازیکنان باید فقط در تیم‌های نظامی بازی کنند، در غیر این صورت با بازیکن و باشگاه مربوطه برخورد خواهد شد.
رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مدیران، بازیکنان سرباز خود را به ستادکل نیروهای مسلح معرفی کرده تا هم کمکی برای تیم‌های نظامی باشد و هم خود بازیکن با بازی در تیم‌های نظامی خدمت مقدس سربازی را بگذراند.
وی در مورد شایعات مربوط به بازگشت پاس به تهران گفت: تا جایی که من مطلع هستم قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد و این شایعه صحت ندارد. روزی که پاس به همدان منتقل شد قرار بر این شد این تیم در همدان بماند.
باران چشمه در پاسخ به این سئوال که چه برنامه‌هایی برای حضور موفق مقاومت‌سپاسی و ملوان در لیگ برتر دارید؛ اظهار داشت: تیم‌های نظامی از هیأت مدیره خوبی برخوردار بوده و با صحبت‌ها و برنامه‌ریزی که شده، نوید این را می‌دهم که در سال جاری از شرایط بهتری برخوردار باشند و بتوانند حق واقعی خود را از فوتبال ایران بگیرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
mahiar 1388/02/22 ساعت 16:09

خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 1 یک تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با هر رنکی

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد