فرخزادی: شرط بندی در کشور ما ممنوع است؛بگوویچ شرط بسته بود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اختلافات پیش آمده در این باشگاه گفت: من خودم به شخصه از بابت این همه اختلاف معذرت‌خواهی می‌کنم و باید بگویم تیم پرسپولیس در شرایط فعلی بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد. 

مجید فرخزادی افزود: باید طی روزهای آینده جلساتی را با بازیکنان داشته باشیم تا با رفع مشکلات تیم را برای مسابقات آسیایی آماده کنیم. به هر حال رقابت‌های آسیایی طلایی‌ترین فرصت است تا یک مقدار ازناراحتی های هواداران کاسته شود.

وی ادامه داد: هواداران از نتایج به دست آمده ناراحت هستند و ما خودمان هم ناراحت هستیم چرا که ما نیز یک هوادار هستیم و تافته جدابافته نیستیم. بلافاصله بعد از بازی با پاس هواداران پرسپولیس تا ساعت دو بامداد از شهرستانهای مختلف کشور با من تماس می گرفتند و ابراز نارضایتی داشتند و ما هم همان اندازه که آنها ناراحت هستند ناراحت هستیم و من به نوبه خودم از تماشاگران ومسوولان ورزش کشور عذرخواهی می‌کنم.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم مقابل پاس همدان گفت: دو مساله در مورد این بازی وجود داشت، اول اینکه آقای وینگو بگوویچ سرمربی تیم پاس همدان قبل از بازی شرط‌ بندی درخصوص نتیجه این مسابقه را مطرح کرده بود و این در حالی است در کشور ما شرط ‌بندی و قمار حرام و ممنوع است. یک مورد هم اینکه سرمربی محترم تیم پاس همدان در حاشیه بازی یقه علی کریمی بازیکن تیم ما را گرفته بود که ما این یک مورد را دیگر در هیچ کجای دنیا ندیده بودیم. بازی خشن و تیم پاس همدان در نیمه دوم همه چیز را زیر سوال برده بود.
در این بین یک بازیکن نیمکت‌نشین پاس همدان هم هرازگاهی پشت دروازه تیمش می‌رفت و به بازیکنان اعلام می‌کرد به دروغ خود را به بهانه مصدومیت به زمین بیندازند تا زمان مسابقه گرفته شود. همه این عوامل در مجموع باعث شد تا مقابل پاس همدان شکست بخوریم. در ابعاد فنی مسابقه هم باید بگویم تیم پاس همدان سه موقعیت داشت که دو تا از آنها تبدیل به گل شد. اما ما بیش از 20 موقعیت داشتیم که یکی از آنها گل شد . البته به نظر کارشناسان ضربه بهادرعبدی هم گل صحیح بوده اما داور آن را مردود اعلام کرد.
فرخزادی گفت: بازیکنان ما نیمه دوم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند اما فوتبال ناپسند یا هر نامی که روی آن می‌گذارند از جمله فوتبال کثیف تیم پاس همدان، مانع از پیروزی‌ ما شد.
وی در خصوص اختلافات برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه که پس از پایان بازی با پاس همدان به وجود آمد گفت: هر شخصی در باشگاه پرسپولیس جایگاه خودش را دارد. آن چیزی هم که تعریف شده هیات مدیره بالاترین جایگاه را در باشگاه داراست. مدیرعامل هم مجری مصوبات هیات مدیره است. در این بین اگر اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد قابل حل است ولی کاری که دیروز از سوی برخی از افراد انجام شد نباید صورت می‌گرفت و زمانی که من هم این موضوع را آنها گفتم اشتباه خود را پذیرفتند.
وی افزود: اینکه گفته می‌شود هیات مدیره پرسپولیس دو قطبی شده است من چنین اعتقادی ندارم. چهار نفر اعضای هیات مدیره نظر واحدی دارند. مدیرعامل هم که منصوب کردیم با پیشنهاد ما به سازمان تربیت بدنی معرفی شد.تا کنون هم از مدیرعامل حمایت‌های لازم را انجام داده ایم. در قضیه کنار گذاشتن افشین پیروانی از کادر فنی همگان دیدند که ما از او مدیرعامل حمایتهای لازم را انجام دادیم تا به قداست مدیرعامل خدشه وارد نشود. در سوی دیگر افشین پیروانی هم مصاحبه جنجالی در خصوص خودش نداشت و جا دارد از همین جا از وی تشکر کنیم .
فرخزادی در خصوص بحث‌های قرارداد نلووینگادا با تیم پرسپولیس گفت: قرارداد وینگادا دردو مرحله بود .در مرحله اول اگر رضایت طرفین جلب می شد مرحله دوم قابل اجرا خواهد بود در غیر این صورت قرارداد فسخ خواهد شد.
وی در خصوص شعار لیدرهای پرسپولیس برعلیه حسین هدایتی رئیس هیات مدیره این باشگاه گفت:‌ ما دیگراز فروردین ماه لیدر رسمی نداریم که بخواهیم به آنها حقوق و مزایا بدهیم. آن 20 هواداری هم که با لباس‌های متحدالاشکل در ورزشگاه همدان حاضر بودند تا دقایق آخر بسیار خوب تیم را تشویق کردند اما در پنج دقیقه پایانی شعارهای ناپسندی را سر دادند که با صحبتی که من با سرکرده آنها داشتم خودشان به اشتباهی که مرتکب شدند اعتراف کردند. ضمن اینکه این هواداران از طرف آقای هدایتی به همدان نیامده بودند شاید ادعای آقای هدایتی در این ارتباط به شکل طعنه بوده است.
وی گفت:‌ اختلاف سلیقه‌ها در بین اعضای هیات مدیره باشگاه وجود دارد اما اختلاف شدیدی وجود ندارد که این قدر به آن می پردازند. شاید برخی‌ها که همگان آنها را می‌شناسد بخواهند به نوعی شدت آن را بیشتر کنند اما این اختلافات آنقدر شدید نیست. متاسفانه یکسری عوامل داخلی و یک تعدادی هم خارج از باشگاه می‌خواهند به تیم پرسپولیس ضربه بزنند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد:‌ ما در یک میدانی حرکت کرده‌ایم و پیش می‌رویم و نمی‌توانیم عقب نشینی کنیم. یعنی الان که تیم شکست خورده است بخواهیم پوششی برای خود درست کنیم و فرار کنیم، این نامردی است و دور از اخلاق است. همه باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم . در برهه کنونی پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و باید به عنوان نماینده فوتبال ایران در مسابقات آسیایی شرکت کند همه باید کمک کنیم تا در آسیا پرسپولیس موفق ظاهر شود. شعار هواداران علیه مسووولان باشگاه هم جز اینکه دشمنان را شاد کند فرد دیگری را خوشحال نمی‌کند.
وی در خصوص شایعه حضور جعفر کاشانی.‌حسین کلانی،‌علی پروین و علی دایی در تیم پرسپولیس گفت: من به شخصه با همه این افراد ارتباط تنگاتنگ دارم. این بزرگواران برای ما جایگاه ویژه‌ای دارند و مدال افتخار باشگاه محسوب می‌شوند. من فکر می‌کنم بازی کردن با اسم این پیشکسوتان یک رفتار غیراخلاقی است. کسانی هم که این نام‌ها را مطرح می‌کنند در صددند پشت سر این نام‌ها پنهان شوند. آقای کاشانی، کلانی , دایی و پروین که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند هر موقع دوست داشتند بیایند و قدمشان روی چشم. پرسپولیس خانه آنها است و ما هم استقبال می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد