محمد غلامی: ثابت کردیم شایستگی قهرمانی در جام حذفی را داریم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: شایسته کسب پیروزی در مقابل تیم پرسپولیس بودیم و ثابت کردیم که مدعی اصلی قهرمانی در جام حذفی هستیم. 

محمد غلامی افزود: بدون شک غلبه بر تیم فوتبال پیروزی برای ما اهمیت فراوانی داشت و از ابتدای بازی نیز با انگیزه تر از حریف به میدان مسابقه پا گذاشتیم و با شکست این تیم ثابت کردیم که شایسته تصاحب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستیم.

وی گفت: گلزنی من در این بازی نتیجه تلاش سایر بازیکنان تیم بود و من فقط یک تمام کننده بودم و خوشحالم که در پیروزی تیمم در این بازی حساس نقش کوچکی داشتم.

غلامی تصریح کرد:‌ پرسپولیس تیم بزرگ و پرتماشاگری است ولی ما نیز اهداف بزرگی در سر داشتیم و بدون شک برای رسیدن به هدفمان باید تمام حریفان خود را شکست دهیم که مطمئناً از امروز فقط به راه آهن و بازی در مقابل آنها در نیمه نهایی جام حذفی می اندیشیم.

غلامی تصریح کرد: قراردادم با تیم پاس دوساله است هر چند پیشنهاداتی از چند تیم دارم اما امیدوارم فصل آینده نیز در تیم پاس بمانم و از شرایط این تیم کاملاً رضایت دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد