اولیایی: بازیکنان پاس شخصیت قهرمانی دارند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: بازیکنان این تیم شخصیت قهرمانی در جام حذفی کشور را دارند.

سید محمد کاظم اولیایی در جریان تمرین تیم فوتبال پاس در همدان افزود: بازی بی‌نقص و قدرتمند بازیکنان تیم پاس در مقابل پرسپولیس نشان از خودباوری و انگیزه فراوان آنها برای کسب پیروزی مقابل تیم‌های مطرح دارد.  

بازیکنارو بی خیال خودت از شخصیت چی داری ؟ 

وی بیان داشت: پیروزی پاس در مقابل تیم پرسپولیس نشان داد که بازیکنان این تیم مستحق کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستند.

وی اضافه کرد: پاس شایستگی کسب قهرمانی در جام حذفی را دارد و باید با تلاش بیشتر بازیکنان و کادر فنی به این مهم دست یابیم.

اولیایی با اشاره به بازی تیم پاس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل راه آهن شهر ری گفت: بازیکنان پاس اگر همچون بازی مقابل پرسپولیس در این دیدار به میدان بروند به طور حتم راه آهن را شکست می‌دهند.

سرمربی تیم پاس همدان نیز در ادامه گفت: به قهرمانی تیم پاس اعتقاد زیادی دارم و تمامی بازیکنان برای کسب این افتخار هم قسم شده اند.

وینگو بگوویچ افزود: بازیکنان تیم پاس با تلاش و همت بیشتر می‌توانند به راحتی از سد تیم‌های باقی مانده در جام حذفی کشور بگذرند.

وی اضافه کرد: قهرمانی جام حذفی افتخار بزرگی برای تیم پاس همدان محسوب می شود و به طور حتم همه هواداران، مدیران باشگاه و کادر فنی امیدوار به کسب این موفقیت ارزشمند هستند.

در تمرین ظهر امروز تیم پاس اولیایی مدیرعامل باشگاه قول پرداخت پاداش ویژه به بازیکنان این تیم را داد.

قرار است پاداش ویژه بازیکنان فردا سه شنبه به حساب آنها واریز شود.

تیم پاس همدان پنج شنبه آینده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور باید به مصاف راه آهن شهر ری برود.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوروزی منعم 1388/02/23 ساعت 12:36

دوست عزیز ،زمانی که شمابه دنیانیامده بودی آقای اولیایی ازورزشکاران مطرح بود. حالااودارای یک شخصیت ورزشی کشوری است وازادب به دوراست بابزرگترازخود ویک پیش کسورت اینگونه حرف زدن که (بازیکنارو بی خیال خودت از شخصیت چی داری ؟) البته این عادت ناشناخته ای دربین همشهریانمان نیست که بیگانه پرستی کنند بیگانگان رادستشان رابگیرندوخودی هاراپایشان را!!! گفته بودی طرفداروعاشق پاس هستی ولی هیچ اشاره ای نکردی آن زمان که پاس باشهرداری یاسوج بازی داشت کدام مسئول ورزشی استان که خیرسرمان اوهم بومی نیست دربین دونیمه به رختکن تیم یاسوج میرود ودرمقابل غلبه برپاس به آنهاقول پاداش پنج میلیونی می دهد!

دوست عزیز
تا با کسی رخ به رخ نشوی و معاشرت نداشته باشی نمی توانی پی به مرام و اخلاقش ببری !
من هم در توان مدیریتی اولیایی شکی ندارم !
اما ایشان از مدیریت رفتاری ضعیفی برخوردارند .
در ضمن اگر ایشان بزرگ بودند ، بزرگیشان را در رفتارشان نشان می دادند ، نه اینکه از خود رفتار پرخاشگرانه و دافعانه بروز بدهند !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد