پورحیدری: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پرسپولیس بزنیم

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازیکنان تیم پاس می توانستند گل‌های بیشتری به تیم پرسپولیس تهران بزنند.

تیم فوتبال پاس همدان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با شکست دو بر یک تیم پرسپولیس، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

منصور پورحیدری افزود: بازیکنان پاس چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند چه بسا قادر به شکست این تیم با گل‌های بیشتر هم بودیم.

وی اضافه کرد: تیم پاس در طول بازی به خصوص در نیمه نخست بر میدان مسلط بود و به خوبی بازیکنان پرتوان پرسپولیس را خنثی کردند.

وی بیان داشت: تیم پاس با اخراج دو بازیکن خود در ‪ ۱۵‬دقیقه پایانی بازی فقط به دنبال حفظ نتیجه بود و حتی پرسپولیس از این موقعیت نتوانست استفاده لازم را داشته باشد.

پورحیدری، انگیزه بالا، دوندگی بی‌امان و اجرا شدن مطلوب تاکتیک فنی مربیان در زمین را از دلایل موفقیت پاس در این مسابقه حساس عنوان کرد.

وی در خصوص اخراج بحث برانگیز دو بازیکن تیم پاس معتقد است: تصمیم داور مسابقه در هر دو صحنه اشتباه بود.

وی افزود: داور مسابقه قضاوت پراشتباهی داشت و به نظرم به خاطر نوع جریان بازی و حساس شدن دقایق پایانی بود.  

مدیر فنی تیم پاس همدان خاطرنشان کرد: بازیکنان پاس پیش از این مسابقه به شکست پرسپولیس ایمان قلبی داشتند و خوشحالم که این موفقیت نصیب آنها شد.

نظرات 1 + ارسال نظر

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبایی بسازید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=30741
شما میتوانید با کار کردن در این سیستم به در آمد بسیار خوبی از این سیستم برسید
اگر باور ندارید میتوانید خودتان امتحان کنید
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=30741

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد