پورحیدری: اشتباهات داوری هم مانع برد پاس نشد

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان اخراج 2 بازیکن این تیم را در بازی با پرسپولیس اشتباه عنوان کرد و گفت: اشتباهات داوری هم مانع برد پاس نشد. 

منصور پورحیدری خاطر نشان کرد: بازیکنان ما که در دیدار با پرسپولیس اخراج شدند به هیچ وجه مستحق دریافت کارت قرمز نبودند و داور این بازی در این دیدار در تصمیمات خود اشتباه کرد.

وی ادامه داد: البته اشتباهات داوری در این دیدار هیچ خللی در کار ما ایجاد نکرد و بازیکنان پاس با وجود نداشتن 2 بازیکن خود توانستند در پایان دیدار نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برسانند و به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی کشور صعود کنند.
وی در رابطه بازی با پرسپولیس افزود: بازی بسیار خوبی را در برابر پرسپولیس انجام دادیم و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم که بازیکنان پاس به شایستگی توانستند به حق خود در مقابل بازیکنان قدرتمند و سرشناس این تیم برسند.
سرپرست تیم پاس همدان با تاکید براین مطلب گفت: می توانستیم در نیمه دوم پرسپولیس را با گل های زیادی شکست دهیم اما اخراج 2 بازیکن ما باعث شد تا کمی در لاک دفاعی برویم و از گل های زده خود دفاع کنیم تا بتوانیم بازی را با همین نتیجه به پایان برسانیم.
پورحیدری در خصوص سمت جدید خود در تیم ملی عنوان کرد: برای سه بازی پایانی تیم ملی در رقابت های انتخابی جام جهانی به عنوان سرپرست در کنار ان تیم هستم و با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنم.
وی در پایان در رابطه با قطبی اظهار داشت: به اعتقاد من قطبی روحیه بسیار خوبی را اکنون به تیم ملی تزریق کرده و به جرات می توانم بگویم که او تیم ملی را جهانی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد