قائم مقام باشگاه پاس: پرسپولیس مستحق شکست بود

قائم مقام باشگاه پاس همدان، گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس تیم ما کاملا برتر بود و معتقدم پرسپولیس مستحق شکست در این بازی بود.

عبدالحمید رمضانی درخصوص دیدار مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی،خاطر نشان ساخت: بازی بسیار خوب و زیبایی را در مقابل پرسپولیس برگزار کردیم.

وی افزود: ما برای قهرمانی در جام حذفی پا به این مسابقات گذاشته‌ایم و این موضوع را با پیروزی در مقابل پرسپولیس به رغم ‪ ۹‬نفره شدن به خوبی ثابت کردیم.

قائم مقام باشگاه پاس گفت: در این دیدار قدرت پاس را به همگان نشان دادیم و اطمینان دارم تیم فوتبال پاس در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

رمضانی درخصوص عملکرد داوران در این دیدار،تصریح کرد: داوری برای ما اصلا خوب نبود ضمن اینکه این عملکرد از داور بازی که از داوران خوب کشور است بعید بود.

رمضانی اظهار کرد: معتقدم اگر بازهم بازی ادامه داشت داور بازی چند بازیکن دیگر ما را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد.

وی ادامه داد: دروازه بان تیم پرسپولیس در این دیدار بسیار آماده بود و شاید اگر او در درون دروازه پرسپولیس نبود ما بیش از ‪ ۳‬گل دیگر می‌زدیم.

قائم مقام باشگاه پاس درخصوص عملکرد وینگو بگوویچ، گفت: اعتقاد دارم او بسیار خوب با جوان‌ها کار می‌کند و مربی کاربلدی است .  

وی ادامه داد: درخصوص تمدید قرارداد با این مربی هنوز صحبتی نکرده‌ایم و این موضوع به پایان مسابقات جام حذفی موکول کرده ایم.

رمضانی اظهار کرد: مطمئن باشید هر تصمیمی که در پایان مسابقات جام حذفی گرفته شود به سود باشگاه پاس خواهد بود.

وی تصریح کرد: تیم ما در فصل جدید بسیار جوان بود و تصمیم داریم برای فصل آینده چند بازیکن با تجربه جدید را جذب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد