وینگادا: من بیشتر از همه ناراحت باختم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: تا زمانی که با مدیران باشگاه پرسپولیس توافق داشته باشم در این باشگاه خواهم ماند.

نلو وینگادا در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و پاس گفت: این بازی بدی بود از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. امروز در شأن پرسپولیس بازی نکردیم.

وی گفت: از این بازی ناامید هستم. پاس روحیه بالایی داشت و خوب بازی کرد به آنها تبریک می‌گویم.

وینگادا درپاسخ به سؤالی درباره‌ تکلیفش پس از این بازی افزود: این به توافق ما با باشگاه مربوط است و ربطی به افراد حاضر در اینجا ندارد.

وی تأکید کرد: از الان به بازی الشباب و لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: باخت در این بازی تقصیر خودمان بود. ما بد بازی کردیم. بازیکنان ما هم در این دیدار کنترل کافی بر بازی نداشتند و پس از دریافت دو گل کنترل کردن آنها کار سختی بود.

وی افزود: تا وقتی در پرسپولیس هستم تلاش خودم را خواهم کرد و سرم را بالا نگه خواهم داشت. الان هم کسی از من بیشتر ناراحت نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر

ازمطالب گویاوباکیفیت شما استفاده کردم . چرامطالب ورزشی هکمتانه دررابطه باتیم پاس اینقدر مغرضانه است؟ چرامثل همیشه دراین شهربه جای اینکه دست همدیگررابگیریم پای همدیگررامی گیریم؟ ودرعوض اینقدرغریب دوستیم ؟ موفق باشید.

نه اشتباه نکنید !
مطالب ما در هگمتانه ابداْ مغرضانه نیست !
ما واقعیات را می نویسیم و عاشق پاس هستیم ، فقط مانند بسیاری از اهالی فوتبال با نحوه برخورد و مدیریت اولیایی موافق نیستیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد