بگوویچ: دیدار با پرسپولیس جنگ فقیر و ثروتمند است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: مسابقه با پرسپولیس همانند جنگ فقیر و ثروتمند است. 

وینگو بگوویچ در آستانه دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: این بازی برای ما بسیار حساس است. چون در خانه بازی می‌کنیم فقط دنبال پیروزی هستیم تا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
وی ادامه داد: پرسپولیس یک امتیاز مثبت نسبت به ما دارد. آنها بعد از لیگ مقابل سپاهان بازی کردند و در شرایط مسابقه قرار دارند اما تیم پاس از این امر برخوردار نیست.

بگوویچ با اشاره به ناآمادگی امید خورج و وریا غفوری خاطرنشان کرد: این مورد می‌تواند نقطه‌ ضعف ما در مسابقه فردا باشد، اما امیدوارم مشکلات حل شده و بتوانیم بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم.
سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت شکست از پاس کنار گذاشته می‌شود؛ گفت: ماندن یا نماندن من به نتیجه این مسابقه بستگی ندارد و این موضوع را قبول ندارم. نمی‌توان طبق شایعات در رسانه‌ها به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه داد.
وی تصریح کرد: من با پاس قرارداد دارم و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. در دیدار فردا هم تلاش می‌کنم با شکست پرسپولیس عملکردم را به اثبات برسانم.
بگوویچ ادامه داد: نبرد ما برابر پرسپولیس نبرد فقیر و ثروتمند است. اوایل فصل 8 بازیکن کلیدی را از دست دادیم و در مقابل پرسپولیسی‌ها 8 بازیکن بزرگ مانند توره، کریمی، پتروویچ، زارع و... را جذب کرده‌اند. در واقع می‌توانم در مقایسه رقابت پاس و پرسپولیس با لیگ برتر انگلیس آن را به نبرد منچستریونایتد و ویگان تشبیه کنم.
این مربی با اشاره به نتیجه نگرفتن نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: دلایل زیادی در این ناکامی‌ها دخالت دارد که وقتی ما تیم‌های ایرانی را با تیم‌های خارجی مقایسه می‌کنیم به این تفاوت‌ها پی می‌بریم. کشورهای عربی در زمینه باشگاهی هزینه‌های زیادی برای جذب بازیکن انجام می‌دهند که تیم‌های ایرانی از داشتن چنین بازیکنانی محروم هستند. علاوه بر این برنامه‌ریزی‌های لیگ‌های حریفان ایرانی به مراتب قوی‌تر است. در حالی که فصل گذشته لیگ برتر ایران بارها قطع شد و شاهد نوسانات زیادی بودیم.
وی اظهار داشت: نکته سوم که می‌توان اشاره کرد این است که تیم‌های ایرانی برای انتخاب بازیکنان و بستن تیم خود حرفه‌ای عمل نمی‌کنند، یعنی مجموعه یک تیم به درستی بسته نمی‌شود تا در تورنمت‌های معتبر عملکرد خوبی داشته باشیم. دلیل چهارم مربوط به بازیکنان ایرانی است که با توجه به داشتن توانایی‌ها و خلاقیت‌های بالا نگاه حرفه‌ای ندارند.
بگوویچ اضافه کرد: اگر بخواهیم دلایل ناکامی تیم‌های ایرانی در لیگ‌ قهرمانان آسیا را بیان کنیم باید به ده‌ها مورد دیگر از قبیل مدیریت، نگاه‌ها، ایده‌ها و غیره اشاره کنیم که با توجه به این موارد می‌توان به فرق‌های فوتبال ایران و کشورهای دیگر آسیا پی‌برد.
تیم فوتبال پاس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
mahiar 1388/02/20 ساعت 00:39

خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 1 یک تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با هر رنکی

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید

بای

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد