محمد غلامی: پرسپولیس از ما می‌ترسد

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: پرسپولیسی‌ها به دلیل باخت سنگین سال گذشته در جام حذفی از ما می‌ترسند. 

محمد غلامی در مورد دیدار تیم‌های پاس و پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی اظهار داشت: دیدار با پرسپولیس همیشه سخت و حساس است اما ما فقط برای برد به زمین می رویم و این بازی به مراتب از دیدار با سپاهان در صورتی که این تیم حریف ما می‌شد راحت‌تر است.

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها به دلیل باخت سنگین سال گذشته در جام حذفی از پاس می‌ترسند و خاطره بدی از بازی با پاس دارند که این ترس می‌تواند به نفع ما شود.
غلامی در مورد شرایط تیم فوتبال پاس عنوان کرد: شرایط تیم با توجه به تمریناتی که انجام دادیم بسیار عالی است و همه بازیکنان هم قسم شده‌اند تا پرسپولیس را در جام حذفی شکست داده و راهی مرحله بعد جام حذفی شویم.
وی با اشاره به این که نتیجه نگرفتن در لیگ هشتم به بدشانسی مربوط می‌شد نه چیز دیگری خاطرنشان کرد: اوایل فصل خوب نتیجه نگرفتیم و در 10 بازی پایانی نتایج مناسبی کسب کردیم و اگر اوایل فصل مثل دیدارهای انتهایی بازی می‌کردیم، در پایان بین 5 تیم بالای جدول قرار می گرفتیم. البته در بد نتیجه گرفتن ما جدایی بازیکنان اصلی تیم و ناهمانگی ها هم دخیل بودند.
مهاجم سابق ملوان خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس را شکست دهیم می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم زیرا در ادامه کار سختی را پیش و رو نداریم و می توانیم با شکست سایر رقبا و با دانستن این موضوع که بازی فینال رفت و برگشت است قهرمان شده و این افتخار بزرگ را برای فوتبال همدان کسب کنیم.
دیدار پرسپولیس و پاس در چارچوب جام حذفی ساعت 17 فردا در همدان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد