وینگادا : پاس چاره اى جز شکست ندارد

نلو وینگادا سرمربى پرتغالى تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: فقط به فینال جام حذفى فکر مى کنم و باید بگویم پاس چاره اى جز شکست ندارد.  

وى همچنین عنوان کرد: این روزها تمرینات بسیار خوبى را برگزار کرده ایم و براى پیروزى مقابل پاس از همه نظر آماده ایم. پرسپولیس را هیچ چیز به غیر از قهرمانى در جام حذفى آرام نمى کند و شاگردانم این موضوع را به خوبى درک کرده اند. وقتى تیمى مانند پرسپولیس یک جام را از دست مى دهد دیگر چاره اى به جز کسب عنوان قهرمانى در تنها جام دیگر را ندارد و این دقیقاً شرایطى است که هم اکنون ما در آن به سر مى بریم.  

وى ادامه داد: مى دانم بازى در همدان کار آسانى نیست اما وقتى به تماشاگرانمان مى اندیشیم مى بینیم تنها در صورتى مى توانیم به تهران برگردیم که به نیمه نهایى صعود کرده باشیم. 

وینگادا خاطرنشان کرد: من با هیچ بازیکنى مشکل ندارم و بهتر است در این شرایط آرامش تیم را حفظ کنیم چون کوچکترین نا آرامى مى تواند تیم را وارد حاشیه کند. باقرى یکى از بازیکنان خوب تیم است که کاپیتان محسوب مى شود و من دلیلى براى اختلاف با او ندارم.  

سرمربى پرسپولیس درباره لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما به مرحله بعدى صعود کرده اما باید در دیدار پایانى الشباب را شکست دهیم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم و قدرتمان را به حریفان نشان دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد