تکرار خاطره تلخ یا صعود به نیمه نهایی

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه قدس همدان مقابل پاس این شهر صف آرایی می کند.

پرسپولیس به دنبال ناکامی در لیگ برتر چشم به موفقیت در جام حذفی دارد. تیمی که فصل را با عنوان پنجمی به پایان برده و تمام موفقیتش در فصل جاری به راهیابی به مرحله دوم لیگ قهرمانان خلاصه می شود، جبران تمام ناکامی‌های خود را در قهرمانی جام حذفی می بیند.

راه سخت و دشوار سرخپوشان در جام حذفی که از دیدار با صنایع طلایی همدان آغاز شد و با رویارویی برابر سپاهان ادامه پیدا کرد، عصر امروز به ورزشگاه قدس همدان و تقابل با پاس همدان ختم می شود.

پرسپولیسی که جشن صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را بدون حضور در میدان جشن گرفته است، با روحیه‌ای مضاعف در دیدار برابر پاس فقط به پیروزی می اندیشد. برای سرخپوشان بازگشت رحمان رضایی به ترکیب اصلی خبری خوب است، اما اینکه باز هم خلیلی را به همراه نخواهند داشت، کمی نگران کننده است. در این بازی غیبت کریم باقری نیز محتمل به نظر می رسد.

سرخپوشان با علم به این موضوع که اگر در مصاف با پاس پیروز شوند، در دیدار مرحله نیمه نهایی دیداری خانگی را مقابل راه آهن شهرری خواهند داشت، پیروزی در دیدار عصر امروز را به منزله سکوی پرتابی برای صعود به دیدار نهایی می دانند. با این شرایط پربیراه نیست اگر دیدار با پاس را برای سرخپوشان بازی "حیاتی" خواند.

پرسپولیس در شرایطی امروز  برابر پاس به میدان می رود که در زمان سرمربیگری افشین قطبی نخستین شکست خود با این سرمربی را در رقابتهای جام حذفی برابر پاس متحمل شد و حالا به فکر تکرار نشدن این شکست و رسیدن به مرحله نیمه نهایی است. البته پاسی ها هم به فکر تکرار زدن سه گل به سرخپوشان هستند تا این بار پیروز از میدان خارج شوند.

از اردوی پاس همدان هم اخبار خوب و بدی به گوش می رسد. غیبت محمدرضا مامانی، سامان صفا و وریا غفوری قطعی است، اما امید خورج و مجید غلام نژاد به احتمال فراوان به دیدار امروز می رسند.

 

برنده دیدار عصر امروز پاس همدان - پرسپولیس تهران، روز پنجشنبه هفته جاری به دیدار راه آهن شهرری می رود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد