اوج حاشیه و هیجان قبل از بازی پاس – پرسپولیس

خواست عمیق هواداران پاس همدان به پیروزی در مقابل تیم پرسپولیس در کنار نتایج متفاوت و تأثیر گذار این دو تیم در دوسال گذشته ، حساسیت زیادی به این بازی که امروز یکشنبه در چار چوب رقابت های جام حذفی در همدان برگزار می شود بخشیده است .

تیم پیروزی در حالی امروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف پاس همدان می رود که در دور گذشته این جام در همین مرحله مجبور به تحمل شکست سنگین سه بر صفر در همدان و حذف از رقابت ها شد که در آن سال یکی از سنگین ترین شکستهای تیم پیروزی و افشین قطبی مربی آن بود.

البته این همه ماجرا نیست و در سه بازی لیگ برتر و جام حذفی که پاس و پرسپولیس در همدان به مصاف هم رفته اند در دو بازی برد رهاورد میهمان تهرانی بوده است.

در محافل فوتبالی موضوع شور و هیجان هواداران متعصب همدانی نسبت به تیم پاس مورد اجماع است اما تیم پیروزی نیز در این شهر کم طرفدار ندارد و همین بازار رقابت و کرکری را به اوج رسانده و بازار گمانه زنی در خصوص نتیجه ، چیدن ارنج ،بازیکنان جانشین ، نوع بازی و همچنین نحوه تشویق گرم است.

هر چند امروز روز بازیکنان و کادر فنی دو تیم است هم اینک فضای خبری فوتبال در دست هواداران و البته لیدرها است.

گفته می شود روز گذشته نیز در جریان تمرین تیم پاس، برخی از اعضای سابق کانون هواداران پاس نیز با مدیر عامل این تیم به مشاجره پرداختند.

از سوی دیگر شماری از هواداران تیم پاس نیز در صدد ممانعت از ورود پرچم های قرمز در جریان بازی امروز به ورزشگاه هستند.

این عده می خواهند با تحت فشار قرار دادن هواداران طرفدار تیم پرسپولیس، جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

شماری از سردسته لیدرهای باشگاه پاس با حضور در ورزشگاه درخواست خرید 500 بلیت مسابقه را کردند.

برخی از لیدرهای سابق تیم پاس نیز مدعی شده اند به دلیل اینکه مسؤولان باشگاه پاس متمایل به آبی پوشان پایتخت هستند، باید از این تیم کنار بروند.

این عده روز گذشته با تجمع در ورزشگاه شهدای قدس اقدام به جوسازی و ایجاد حاشیه در بین فوتبال دوستان کردند.

گفته می شود یکی از هواداران قدیمی تیم پرسپولیس قرار است امروز به یکصد تماشاگر طرفدار تیم پرسپولیس ضیافت ناهار بدهد.

همچنین برخی از سرمایه داران همدانی طرفدار پرسپولیس وعده پرداخت پاداش در صورت پیروزی این تیم مقابل پاس را ارائه کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد