خلیلی: انگیزه زیادی برای گلزنی دارم

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: با گلزنی در مقابل تیم فوتبال پاس همدان در جام حذفی، ثابت می کنم که دعوت شدنم به تیم ملی بی دلیل نبوده است.

محسن خلیلی افزود: پس از دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال در بهترین شرایط روحی قرار دارم و با انگیزه ای که دارم، امیدوارم در رقابت‌های جام حذفی فوتبال و در مقابل تیم فوتبال پاس همدان پایم به گلزنی باز شود و جواب اعتماد قطبی و کادر فنی تیم ملی را بدهم.

وی تصریح کرد: از تیم فوتبال پاس همدان شناخت کافی داریم و مطمئناً تیم پیروزی در این دیدار به دنبال رسیدن به هر سه امتیاز بازی خواهد بود؛ چرا که ما در رقابت های جام حذفی فقط به عنوان قهرمانی این رقابت ها می اندیشیم و باید به این مهم دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کار با قطبی به من ثابت کرده که وی توانمندی های فراوانی دارد و بدون شک با زیرکی و درایت وی می توانیم به رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صعود کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد