علیرضا محمد: باید پاس را شکست دهیم

هافبک راست تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: به دلیل اینکه در جام حذفی به دنبال عنوان قهرمانی هستیم باید تیم فوتبال پاس را در همدان شکست دهیم.

علیرضا محمد افزود: از لحاظ شرایط روحی در بهترین وضعیت قرار دارم و به طور حتم در مقابل تیم فوتبال پاس همدان در رقابت های جام حذفی پیروز خواهیم شد؛ چرا که بازیکنان ما تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در این رقابت ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس همدان از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی سود می برد و مطمئناً حریف با انگیزه‌ای است، اما با شناختی که از بازیکنان تیم پیروزی دارم بدون شک پیروز این دیدار خواهیم بود.

محمد همچنین تصریح کرد: از اینکه با دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال توانستم نتیجه زحماتم را بگیرم خوشحالم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در لیست نهایی قطبی برای سه دیدار باقی مانده تا رسیدن به جام جهانی قرار بگیرم.

وی ادامه داد: در جام باشگاه های آسیا مطمئناً با صعود به مرحله بعدی کار سختی پیش رو خواهیم داشت اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و فکر می کنم حتی ما شانس رسیدن به قهرمانی در آسیا را داریم.

محمد خاطرنشان کرد: در مسائل اخیر تیم پیروزی و رفتن پیروانی، مسؤولین باشگاه بهتر از من در جریان بوده و پاسخگو هستند اما به شخصه معتقدم پیروانی در این فصل برای تیم زحمت کشیده و نباید در حق وی بی انصافی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد