مذاکره باشگاه استقلال اهواز با وینگو بگوویچ

مدیر اجرایی باشگاه استقلال اهواز گفت: با بگوویچ در مورد ساخت کمپ تیم های پایه صحبت کرده‌ایم.

امین باورصاد درباره اینکه گفته می شود مسؤولان این باشگاه با مربیان مختلفی از جمله بگوویچ در حال مذاکره هستند، اظهار داشت: با بگوویچ در مورد تیم های پایه بحث داشتیم. او می خواهد در اهواز کمپی برپا کند و به استعدادیابی بپردازد و با توجه به اینکه باشگاه استقلال اهواز از تیم های پایه قوی برخوردار است می خواهیم از او استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای فصل بعد شاید با خیلی ها صحبت کنیم چون می خواهیم بهترین برنامه‌ها را داشته باشیم، اما آنچه سندیت دارد این است که با توجه به قرابت و توافقی که با خداداد عزیزی داریم او فصل بعد روی نیمکت استقلال اهواز است.

باورصاد در پاسخ به این سؤال که گفته می شود باشگاه استقلال اهواز به دلیل محرومیت عزیزی از توافق با این مربی پشیمان شده، تأکید کرد: اصلا این طور نیست. اگر قرار بود این موضوع در کار عزیزی تاثیر بگذارد در استقلال اهواز موفق نمی شد.

این مسئول باشگاه استقلال اهواز خاطرنشان کرد: در صحبتی که در حال حاضر انجام می دهم عزیزی برای فصل آینده سرمربی تیم ما است. من از امروز حرف می زنم و از فردا خبر ندارم.

مسؤولان باشگاه استقلال اهواز در حالی از توافق با خداداد عزیزی صحبت می کنند که شنیده ها حاکی از آن است که علاوه بر بگوویچ، فیروز کریمی از اصلی ترین گزینه های این باشگاه برای هدایت این تیم به شمار می رود.

با توجه به تجربه گذشته شانس کریمی برای حضور در استقلال اهواز تا این لحظه بیش از سایرین است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد