قباخلو: به داماش گل می زنم

مهاجم فیزیکی پاس همدان که به تازگی از بند مصدومیت رهائی یافته گفت : باید جواب اعتماد مربیان را بدهم .

مقداد قباخلو که هنوز شیرینی تک گل سه امتیازی و دقایق پایانی اش در شیراز مقابل مقاومت سپاسی از یاد هواداران این تیم نرفته ، مقابل تیم پیکان قزوین هم نزدیک به بیست دقیقه فرصت بازی یافت و توانست بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

قباخلو در خصوص آخرین شرایط موجود تیم پاس به سایت رسمی باشگاه پاس همدان گفت: از اینکه از قزوین دست خالی برگشتیم واقعا نزد هواداران و مدیریت باشگاه که زحمات بی شماری برای سربلندی تیم کشیده اند شرمنده شدیم. هرچند این بازی برای ما و پیکان یک بازی تشریفاتی بود و امتیازات این بازی ارزش جدولی برای هیچکدام از ما نداشت. اما خب شکست در هر شرایطی برای یک بازیکن متعصب و برای هر تیمی سخت و گران است.

قباخلو در ادامه گفت: به هرحال این شکست را قطعا در آخرین بازی خودمان در لیگ که آن هم برای هر دو تیم یک بازی کاملا تشریفاتی است جبران می کنیم تا فصل را با پیروزی به اتمام رسانیم.

قباخلو ادامه داد: در بازی مقابل پیکان هم به نظر خودم خوب بودم و بدشانس بودم که نتوانستم گل بزنم. اما قصد دارم تا این بدشانسی را در آخرین بازی مقابل داماش پایان دهم و تحت هر شرایطی برای جواب دادن به اعتماد مربیان و مدیران باشگاه به داماش گل بزنم.

قباخلو اوج کار تیم پاس را در رقابت های جام حذفی دانست و گفت: ما همه تمرکز خودمان را برای حضور پر قدرت در رقابت های جام حذفی گذاشته ایم و با گذشتن از سد برنده تیم های پرسپولیس و سپاهان قدم محکمی به سوی فینال جام حذفی بر خواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد