شیرزاد : توانایی فنی برای غلبه بر حریفان در جام حذفی را داریم

کاپیتان دوم پاس همدان گفت : ما توانایی فنی لازم برای غلبه بر تیم های باقی مانده در جام حذفی را داریم کمی نیاز به حمایت مسئولین باشگاه و هواداران داریم تا قاطعانه در راه کسب این جام قدم برداریم و به این  طریق ناکامی های لیگ را جبران کنیم .

جواد شیرزاد در خصوص شرایط پاس همدان در روز های پایانی  لیگ هشتم گفت : تیم ما بخوبی توانست خود را از دغدغه سقوط نجات دهد و به آرامش برسد ، اما پس از آن که از خطر سقوط نجات یافتیم نتوانستیم  

وی افزود : در بهبود جایگاه خود عملکرد خوبی داشته باشیم چرا که فشار روحی روانی حاکم بر بازیکنان مبنی بر تلاش زیاد آنها برای جلوگیری از ورود پاس به بحران، باعث خستگی جسمی و روحی بازیکنان شد و ما علی رغم انجام بازیهای بسیار زیبا و قابل قبول در تیجه دلخواه ناکام ماندیم و در نهایت نتوانستیم جایگاه بهتری در جدول لیگ از آن خود کنیم .

وی ادامه داد : در آخرین بازی لیگ هشتم سعی می کنیم نتیجه فراموش نشدنی کسب کنیم تا علاوه بر صعود دو پله ای در جدول رده بندی ، با خاطره خوبی لیگ را به پایان برسانیم .

جواد شیرزاد در خصوص رقابت های جام حذفی عنوان کرد : تیم های خوبی به مرحله یک چهارم این رقابت ها راه یافته اند اما جای نگرانی نیست ما همیشه در برابر تیم های بزرگ عملکرد خوبی داشتیم و توانسته ایم علاوه بر تحت فشار قرار دادن آنها نتایج خوبی از آن بازیها کسب کنیم .

شیرزاد اضافه کرد : اگر مسئولین استان و باشگاه و مهم تر از آن هواداران پاس همدان حمایت خود را از پاس همدان بیش از  پیش کنند ما پاسی ها براحتی می توانیم در جام حذفی شگفتی ساز شویم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد