مکانی: روی گل خورده مقصر نبودم

دروازه بان تیم فوتبال پاس همدان بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان قزوین گفت: خیلی متاسفم که در بد ترین دقیقه ممکن گل خوردیم و به ناچار با دست خالی به همدان بازگشتیم و شرمنده هواداران پاس شدیم.

سوشا مکانی ادامه داد: متاسفانه به دلیل از بین رفتن حساسیت جدولی در این دیدار برای ما و پیکان این بازی از شرایط فنی مطلوبی بهره مند نبود. البته هرچند در این بازی به طور نسبی ما از حریف خود برتر بودیم و موقعیت های بهتری هم توانستیم روی دروازه آنها پدید آوریم.

وی افزود : اما خب متاسفانه ما از فرصتهای به دست آمده آنطور که باید استفاده نکردیم و پیکانی ها از تک فرصت نصفه و نیمه که نصیبشان شد در دقایق پایانی به کی گل سه امتیازی رسیدند.

سوشا در خصوص گلی که در دقایق پایانی بازی از میلاد زنید پور خورد ادامه داد: هرچند این گل روی یک شوت از راه دور زده شد اما باید بگویم که فکر نمی کنم من روی این گل مقصر بوده باشم. چرا که در هنگام زده شدن آن شوت بازیکنان خودی طوری مقابل من قرار گرفته بودند که صحنه برای من ماکس شده بود و به همین دلیل من خیلی دیر دیدم که شوت زده شد و دیر توانستم واکنش نشان دهم. وگرنه این گل هم هرگز به ثمر نمی رسید.

دروازه بان جوان تیم پاس ادامه داد: البته امیدوارم هم در آخرین بازی این فصلمان که یک بازی خانگی است بتوانیم با کسب پیروزی هرچند تشریفاتی حسن ختام خوبی با لیگ و وداعی شیرین با هوادارانمان داشته باشیم و هم بتوانیم با روحیه ای مضاعف خود را برای حضوری پر قدرت در ادامه رقابت های جام حذفی آماده کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد