خورشیدی : بدشانسی پی در پی باعث باخت ما مقابل ذوب آهن شد

مربی پاس همدان گفت : برنامه خاصی برای غلبه بر ملوان داریم . خرابی اتوبوس حامل بازیکنان از مسیر هتل تا ورزشکاه ، عدم تناسب رنگ لباس های دو تیم و عدم تمرکز در زدن ضربات آخر همه و همه از بدشانسی های بارزی بود که باعث شد تمرکز تیمی ما از هم بپاشد و ما باز هم ضمن ارائه یک بازی زیبا بازنده از میدان خارج شویم .

مجتبی خورشیدی در خصوص عوامل باخت پاس همدان برابر ذوب آهن اضافه کرد : ذوب آهن و نفراتش در برابر ما حرفی برای گفتن نداشتند و در واقع آنها اصلاً شایسته پیروزی نبودند بلکه اشباهات فردی ما باعث شد آنها سه امتیاز کامل این دیدار را از آن خود کنند . همین اشتباهات فردی باعث شد آنها از یک نقطه دو گل وارد دروازه ماکنند .

وی در خصوص بازی آینده تیم خود برابر ملوان بندر انزلی که در خانه حریف برگزار می گردد ، گفت : ما بازیهای گذشته ملوان را بخوبی آنالیز کرده و از نقاط ضعف و قوت این تیم آگاهی کامل داریم . اما این گام اول در راستای انجام یک بازی حرفه ای می باشد . گام دوم طراحی تمرین براساس آنالیز های تهیه شده و گام سوم اجرای این تمرینات در زمین است . گام چهارم انجام بازی می باشد که در این مرحله تمرکز تیمی مهم ترین فاکتور می باشد . متأسفانه 80 درصد از باخت های پاس همدان نتیجه اشتباهات فردی در گل های خورده می باشد که این اشتباهات نیز زاییده عدم تمرکز بازیکنان است .  

مجتبی خورشیدی ادامه داد : ما تا مرحله سوم بخوبی پیش می رویم و امید واریم که در برابر ملوان بازیکنان بتوانند مرحله چهارم را بخوبی انجام داده و در شرایط آب و هوایی و زمین نامساعد انزلی ، نتیجه خوبی از این دیدار کسب کنند.  

مربی پاس همدان که در جدال پرسپولیس و استقلال همیشه از طرفداران آبی پوشان بوده در خصوص نتیجه شست و ششمین دربی پایتخت گفت : استقلال تهران با نتیجه 2 بر 1 پرسپولیس را شکست می دهد . البته این پیش بینی من است و این بازی حساس می تواند نتایج دیگری را در بر داشته باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد