بگوویچ: هیچ اولتیماتومی در کار نیست/از بازیکنانم ناراضیم نه داور

وینگو بگوویچ که تیمش امروز بازی را به ذوب آهن واگذار کرد، گفت: پاس همدان را به هیچ عنوان شایسته‌ی این شکست نمی‌دانم.
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در جمع خبرنگاران گفت: گل‌هایی که دریافت کردیم بیشتر بر روی بی‌تجربگی بازیکنان‌مان بود. گل دومی که ذوب آهن به ثمر رساند، می‌توانم به جرات بگویم جزو معدود گل‌هایی است که هیچ تیمی آن را دریافت نمی‌کند.
سرمربی پاس همدان درخصوص پدیده‌های این فصل پاس همدان نیز گفت: بازیکنان جوان در تیم من بسیار تلاش می‌کنند و به زودی نام و آوازه‌ی آنها بیشتر به گوش علاقه‌مندان به فوتبال خواهد رسید. هر چند این تلاش جزو لاینفک خصوصیت جوانان فوتبالیست است.

بگوویچ در پاسخ به این سوال که آیا مسوولان باشگاه پاس همدان به وی اولتیماتومی داده‌اند، گفت: خیالتان راحت باشد. هیچ اولتیماتومی در کار نیست. نمی‌دانم چرا هر کجا که می‌روم این سوال را از من می‌پرسند. حتی در خود همدان که شهر تیم پاس است. امیدوارم یک روزی دیگر این سوال را از من نپرسند.
وی درمورد داوری محسن قهرمانی نیز گفت: من امروز به داوری قهرمانی اعتراضی ندارم. اعتراض من به بازیکنان خودمان است که اشتباهات زیادی داشتند.
سرمربی پاس همدان درمورد تیم ذوب آهن نیز گفت: ما از قبل می‌دانستیم که این تیم بسیار خوب سازمان یافته و بازی تاکتیکی خوبی از خود به اجرا می‌گذارد اما، متاسفانه با وجود اینکه اینها را می‌دانستیم اشتباهات زیادی داشتیم.
وی درخصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه پایان فصل تیم پاس همدان نیز گفت: مطمئن باشید پاس همدان را در یکی از رتبه‌های نهم تا یازدهم نگه می‌دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد