حاشیه های دیدار پاس همدان و ذوب آهن

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پاس همدان با حواشی جالب توجهی روبرو بود.

مهمترین حاشیه این بازی که منجر به تاخیر در شروع بازی شد رنگ پیراهن 2 تیم بود که بر اثر اشتباه مسئولین تیم همدانی، هر دو تیم با پیراهن یک رنگ می خواستند بازی را آغاز کنند. ظاهرا" مسئولان تیم پاس همدان فراموش کرده بودند که امروز می بایست با پیراهن سبز رنگ بازی کنند. در آستانه شروع بازی داوران متوجه این موضوع شدند و داور مسابقه به مسئولان تیم پاس همدان فرصت داد تا پیراهن خود را عوض کنند. اما به دلیل نبود پیراهن دوم همراه این تیم، پاسی ها مجبور شدند با برتن کردن کاورهای سبز رنگ بازی را آغاز کنند. جالب این جا بود که بعضی از کاورهای بازیکنان پاس آستین بلند و بعضی نیز آستین کوتاه بود.

**به دلیل اشتباه مسئولان تیم پاس همدان بر سر نداشتن پیراهن سبز رنگ بازی با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد.

**حاشیه مهم تر این بازی، انتقال بازیکنان پاس همدان از هتل محل اقامت به وسیله تاکسی بود. بازیکنان پاس به دلیل نبود اتوبوس همراه تیم، مجبور شدند فاصله هتل سپاهان تا ورزشگاه فولادشهر را به طور گروه های 5 نفره با تاکسی طی کنند.

**امید ابوالحسنی بازیکن فصل قبل ذوب آهن که برای گذران خدمت نظام وظیفه به طور قرضی به تیم پاس همدان انتقال یافته است با دسته گل به سمت ابراهیم زاده رفت و از او برای بازی مقابل این تیم رخصت گرفت.

** پیراهن دو تیم سفید رنگ بود و پاس همدان مجبور شد با کاور سبز رنگ بازی را ادامه دهد.   

**پیش از شروع بازی نیز بین منصور پورحیدری مدیر فنی تیم پاس همدان و علی شجاعی سرپرست ذوبی ها بر سر رنگ پیراهن درگیری لفظی به وجود آمد.

** ذوب آهن با همان ترکیب بازی گذشته مقابل سپاهان در مقابل پاس ظاهر شد.

** در نیمه نخست بازی یک پنالتی مشکوک برای تیم پاس همدان گرفته نشد که به همین دلیل هواداران اندک این تیم،بر علیه داور شعار سر دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد