بگوویچ : بازی سختی را در مقابل ذوب آهن خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بازی آینده این تیم را سخت قلمداد کرد و گفت : با تمام توان به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی هستیم تا وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم .

وینگو بگوویچ افزود : بازی با ذوب آهن بازی بسیار سختی خواهد بود زیرا این این تیم در بالای جدول قرار دارد و به دنبال کسب پیروزی در بازی خواهد بود تا بتواندفاصله خود را در صدر جدول با استقلال تهران کمتر کند .
وی در رابطه با وضعیت تیم خود اظهار داشت : تیم پاس روند رو به رشد خود را آغاز کرده است و توان و پتانسیل آن را دارد که بتواند ذوب آهن را در خانه گرفتار کند .

سرمربی سابق تیم ملی ایران خاطر نشان کرد : از هواداران می خواهیم که با حمایت جدی از تیم پاس ، تیم خود را تخریب نکنند زیرا عده ای هستند که دوست ندارند تیم پاس موفق باشد .
بگوویچ اضافه کرد : از خبرنگاران هم تقاضا دارم واقع بینانه تر به مسائل بپردازند زیرا حرکتی که پاس انجام داده است هیچ تیمی در هیچ کجا انجام نداده است نمونه آن شناساندن علی آبادی به جامعه فوتبال کشور است که با بازی در لیگ برتر توانسته تجربه های زیادی را طی چند بازی کسب نماید .
وی در پایان خاطر نشان کرد : تا آخر فصل در پاس خواهم ماند و مطمئناً به میانه جدول صعود خواهیم کرد و با موفقیت در جام حذفی خاطرات تلخ این فصل لیگ را جبران خواهیم کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد