مهاجم فصل قبل ذوب آهن : مقابل تیم سابقم گلزنی می کنم

مهاجم جوان پاس همدان که از تیم ذوب آهن به همدان آمد باید برابر تیم سابق خود به میدان برود او در این زمینه می گوید از انگیزه بالایی برخوردارم و قطعا در این بازی برای پاس گل خواهم زد

امید ابوالحسنی افزود: ذوب آهن تیم یکدست و قلدری است، چون بازیکنان این تیم سالهاست که در کنار یکدیگر بازی می کنند و از هماهنگی بالایی نیز برخوردارند و نقاط ضعف خود را هم با خرید " حسینی ، " کاستور " و " خیری " بر طرف کرده اند، اما این ملاک برتری این تیم نیست، زیرا ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و اگر همان بازی خوبی که در مقابل سپاهان در فولاد شهر انجام دادیم را بتوانیم اجرا کنیم ، قطعاً به 3 امتیاز این بازی دست پیدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انگیزه زیادی برای این بازی دارم چون در فولاد شهر و در مقابل تیم سابق خود مسابقه دارم و این انگیزه من را دوچندان می کند.
بازیکن جوان پاس همدان در مورد انتقادات اخیر از تیمش گفت : این انتقادات منصفانه نیست، زیرا تمام بازیکنان زحمت خود را می شکند تا تیم سربلند از زمین مسابقه خارج شود و این انتقادات کمی عرصه را برای کادر فنی تنگ کرده است و ما با روند رو به رشد خود بار این انتقادات را کمتر خواهیم کرد .
ابوالحسنی در پایان از هواداران پاس همدان تشکر کرد و گفت: واقعاً حضور هواداران در یک روز غیر تعطیل و سرد باعث دلگرمی بچه ها شد و من امیدوارم بتوانیم در روز چهارشنبه هفته جاری دل هواداران این تیم را شاد کنیم و پاس دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد