پور حیدری : بگوویچ تا آخر فصل در پاس خواهد ماند

منصورپورحیدری مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان هرگونه اولتیماتوم به وینگو را رد کرد وگفت بگوویچ تا آخر فصل سرمربی پاس همدان باقی خواهد ماند

منصور پورحیدری " افزود: تیم پاس طبق برنامه ریزی 3 ساله خود در حال حرکت است و با وجود این که نسبت به سال قبل خیلی امتیاز از دست داده ایم، ولی بگوویچ تا آخر فصل سرمربی تیم پاس خواهد بود.  

وی اضافه کرد : بگوویچ امسال با جوان تر کردن تیم و بازی دادن به مهره هایی بومی مثل علی آبادی یا علیزاده در حال حرکت از پیش تعین شده از سوی باشگاه است.

پورحیدری با اشاره به بازی پاس و ذوب آهن اظهار داشت : ذوب آهن تیم بسیار خوب و یکدستی است و چون نفرات این تیم سال ها در کنار یکدیگر بازی کرده اند ، از هماهنگی بالایی نیز برخوردارند، ولی تجربه نشان داده است این تیم در خانه به حریف خوب امتیاز می دهد، مثل بازی با ابومسلم ما درصدد هستیم با پیروزی بر این تیم اصفهانی روند رو به رشد خود را ادامه دهیم تا بتوانیم به پله های بالای جدول صعود کنیم .
مدیر فنی تیم پاس گفت: اگر اشتباهات بازیکنان کمی کمتر شود و همه دقت کنند، می توانیم به رده های بالاتر صعود کینم چون تیم پاس همدان از پتانسیل خوبی برخوردار است.
وی ادامه داد: تیم پاس تمام توان خود را برای جام حذفی قرار داده است و ما می توانیم حتی به عنوان یک مدعی در این بازی ها حضور پیدا کنیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد