اولیائی : برای کسب امتیاز به اصفهان می رویم

مدیر عامل باشگاه پاس همدان با اشاره به آمادگی بازیکنان تیمش گفت: برای کسب امتیاز برابر یکی از مدعیان قهرمانی به اصفهان می رویم. 

کاظم اولیایی در مورد بازی این تیم برابر ذوب آهن اصفهان گفت: تمام بازی های لیگ سخت است و هیچ بازی و حریف ساده در مسابقات وجود ندارد. وقتی تیم پیام توانست پرسپولیس را در تهران با مشکلات زیادی مواجه کند، نشان دهنده آن است که تیم ها برای موفقیت در هر بازی انگیزه بسیار زیادی دارند.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن هم از بازیکنان جوان و با تجربه سود می برد که با هدایت منصور ابراهیم زاده نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کرده اند. اما ما هم برای ارائه بازی خوب، کسب امتیاز و متوقف کردن این تیم مدعی قهرمانی به اصفهان می رویم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در مورد نتایج این تیم در فصل جاری خاطر نشان کرد: ما طبق برنامه سه ساله ای که تدوین کرده ایم، قراراست در سال نخست سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. پس از آن در پی جذب امکانات، فراهم کردن زمینه های توسعه پایدار تیم و پرورش بازیکنان هستیم و در صورت عملی شدن این مسائل در اهداف بلند مدت خود در خصوص قرار گرفتن در کجای جدول صحبت می کنیم.

اولیایی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون از عملکرد تیم در رقابت های لیگ برتر رضایت داشته است؟ گفت: از روز اول هم اعلام کردیم در این فصل به فکر جایگاه تیم نیستیم و از عملکرد بازیکنان و کادرفنی رضایت داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد