بگوویچ : آماده ایم تا نتیجه مثبتی در برابر ذوب آهن بدست آوریم

سرمربی پاس همدان گفت : تیم ما از لحاظ روحی و وضعیت فیزیکی بازیکنان در شرایط ایده آلی است و درواقع بطور کامل آما ده ایم تا نتیجه مثبتی از این دیدار کسب کنیم .

وینکو بگوویچ که در چند بازی اخیر تیم خود ثابت کرد که توانایی بالا کشیدن تیم خود را دارد و نتایج خوبی ازبازیهای حساس پاس همدان کسب کرد در خصوص بازی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت : بازی مقابل یک تیم سرعتی و سریع ، دوندگی زیادی می طلبد که خوشبختانه تیم ما این توانایی را دارد .

در شرایطی که بازیکنان موارد خواسته شده را بخوبی اجرا کنند ، قطعاً نتیجه خوبی مقابل تیم دوم جدول بدست آوریم .

وی اضافه کرد : گرچه ذوب آهن تلاش زیادی برای رسیدن به صدر جدول انجام می دهد و به سادگی امتیاز از دست نمی دهد ، اما مطمئن باشید که روحیه کسب امتیاز تیم ما بسیار بالاست و ما با کسب یک نتیجه مثبت به خانه باز می گردیم .

وینگو بگوویچ در مورد نفرات تیم حریف اظهار داشت : بازیکنان ذوب آهن مدت زمان زیادی کنار هم بوده اند و نفرات این تیم علاوه بر خوب بودن خود بازی یاران خود را نیز تکمیل می کنند البته هوشیاری ما باعث برتری ما خواهد شد .

سرمربی پاس همدان در خصوص عدم استفاده از مصدومانی که به شرایط بازی رسیده اند ( امید خورج و ... ) گفت : گرچه مصدومیت آنها برطرف شده است اما مدت زمان کوتاهی است که به تمرینات گروهی رسیده اند نیاز به زمان است تا آنها کاملا ً آماده بازی شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد