اولیایی: از نظر ما بگوویچ نمره قبولی گرفت

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بگوویچ نمره قبولی گرفته و به فعالیتش در پاس ادامه می دهد. 

کاظم اولیایی در مورد شرایط تیم فوتبال پاس همدان پس از دیدار با مس کرمان اظهار داشت: شرایط خوب است، اما یکسری اشکالات غیرفنی در تیم است که باعث به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود.
وی افزود: در مسابقه برابر مس کرمان چند موقعیت تک به تک را از دست دادیم و حتی پنالتی‌مان را نگرفتند. فعلاً با بدشانسی نتیجه نمی‌گیریم و مشکل فنی خاصی در تیم وجود ندارد. بازیکنان پاس در این دیدار خوب بازی کردند و علاوه بر من کادر فنی هم رضایت کاملی از آنها دارد.

اولیایی در پاسخ به این سئوال که آیا بگوویچ به تعهداتش در 5 مسابقه‌ای که قول داده بود عمل کرده یا خیر؛ گفت: شرایط تغییر مربی از سوی مدیریت به 2 دلیل پیش می‌آید، اول اینکه مدیریت تحت فشار مرجع بالاتر از خود باشد که برای فرار از اشتباهاتش مربی تیم را قربانی می‌کند. دیگری اینکه به این نتیجه برسد که با یک تغییر فنی نتیجه مطلوب تری می‌گیرد، یعنی یک انرژی نهفته در تیم وجود دارد که مربی نمی‌تواند به نحو مطلوب از آن انرژی استفاده کند.
اولیایی ادامه داد: من نه تحت فشار کسی هستم که بخواهم خود را با تغییر مربی تبرئه کنم و نه مشکل فنی در تیم مشاهد می کنم. بنابراین نیاز به تغییرات در کادر فنی دیده نمی شود. من بازی با راه‌آهن را برای بگوویچ به مانند یک پیروزی در نظر گرفته‌ام. اگر کارشناسان بازی پاس مقابل راه‌آهن را ببینند به این نکته پی می‌برند که ما این بازی را واگذار نکردیم بلکه نتیجه بازی را از ما گرفتند.
وی تاکید کرد: بگوویچ در حال حاضر خوب کار می‌کند و برنامه‌های تاکتیکی و فنی او مرا متقاعد کرده است. بعد از جلسه‌ای که با هم داشتیم یکسری صحبت‌ها پیش آمد و در رفتارش تغییراتی را ایجاد کرد که همین امر برای بقای او کافی است.
مدیرعامل پاس همدان با اشاره به اینکه بگوویچ قطعاً در این تیم می ماند ادامه داد: از نظر من تا به حال به قولی که داده عمل کرده و توانسته از 5 مسابقه 10 امتیاز را بگیرد زیرا همان طور که گفتم بازی با راه‌آهن را برای تیممان برد در نظر گرفته‌ام نه باخت. من هم از او حمایت می‌کنم.
اولیایی درباره احضار به کمیته انضباطی به دلیل مطالبات محسن یوسفی گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد