مظلومی: در نیمه دوم بی‌دقت بودیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: هدف ما در هر بازی کسب پیروزی است.

پرویز مظلومی پس ازتساوی یک بر یک مقابل پاس همدان گفت: ما برای برد به میدان آمده بودیم و مساوی برای هیچ کدام از دو تیم نتیجه خوبی نیست چرا که باید هدفمان را قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول قرار دهیم، فکر می‌کنم در نیمه اول کاملا برتر بودیم و میانه میدان را کاملا در اختیار گرفته بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما در نیمه دوم پاس با انجام چند تعویض سیستم بازی را عوض کرد و با فشار از جناحین موقعیت‌های زیادی را خلق کرد.

وی ادامه داد: خط دفاعی ما و همین‌طور رحمتی بسیار خوب عمل کردند و تقریبا تمام موقعیت‌های پاس را خنثی کردند با این حال در نیمه دوم کمی بی‌دقت بودیم و هر چند مساوی نتیجه خوبی نیست اما در مجموع از بازی بازیکنانم راضی هستم.

مظلومی ضمن تشکر از تماشاگران پاس همدان و همین‌طور اولیایی و بگوویچ به خاطر میزبانی خوب همدان تصریح کرد: پاس تیم بسیار خوبی است که بگوویچ آن را به خوبی اداره می‌کند تا به رتبه‌های بالاتر صعود کند.

وی با خودداری از اظهار نظر درباره داوری خاطرنشان ساخت: ممبینی داور خوبی است، با این حال اگر هم اعتراضی داشته باشیم که بر روی خطایی بود که بر روی "پائولو زالدرون" انجام شد.

بگوویچ با اشاره به بازیکنانی که علت مصدومیت در این بازی امکان حضورشان ممکن نبود اظهار داشت: مجبور شدیم از بازیکن غیر تخصصی در پست دفاع چپ بازی بگیریم .

مظلومی در ادامه گفت: هدف ما قرار گرفتن در میان تیم‌های صعودکننده به آسیاست و پتانسیل آن را داریم که به این جایگاه دست یابیم.

وی بیان کرد: ما نمی‌توانیم امروز به کرمان برویم و مجبوریم با یک روز تاخیر به شهرمان برگردیم و این کار را مشکل می‌کند.

وی در پایان گفت: رحمتی به علت حضور در تیم ملی خیلی دیر به ما ملحق شد و غلام‌نژاد هم همین وضعیت را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد