بگوویچ: نتایج تیم تاثیری بر کادر فنی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: مقابل هر حریفی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

وینگوبگوویچ پس از تساوی یک بر یک در برابر مس کرمان تصریح کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم، به خصوص آن که مقابل تیمی مانند مس به میدان می‌رفتیم که بازیکنان خوبی دارد و امسال هم تیمشان را بهتر کردند. 

وی ادامه داد: به جز یک اشتباه که روی آن گل را دریافت کردیم کاملا از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و در اواخر بازی هم چندین موقعیت گل داشتیم که می‌توانستیم از آنها بهتر استفاده کنیم.

بگوویچ با مناسب ندانستن نتیجه افزود: در مقابل هر حریفی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. تیم ما امروز با دو مهاجم به میدان رفت و حتی یک فوروارد را در ادامه به آنها اضافه کردیم. اگر غلامی هم موقعیتش را در دقایق پایانی به گل تبدیل می‌کرد نتیجه بازی کاملا متفاوت بود .

بگوویچ تصریح کرد: تعویض غلام نژاد به خاطر خستگی‌اش بود چرا که ساعت 6 بعدازظهر دیروز به ما ملحق شد و پیش از آن هم نه ساعت در راه بود.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر دادن اولتیماتوم از سوی مدیریت پاس به او، اظهار داشت: این مساله وجود ندارد و بحث و جلسه‌ای در این رابطه نبوده است. من همان مربی پارسال هستم، نتایج تاثیراتی بر کادر فنی ندارد و حتی یک سال دیگر از قرداردمان باقی مانده است.

سرمربی پاس همدان افزود: امسال خیلی از بازیکنان ما تغییر کردند و مصدومان زیادی مانند غلام‌نژاد، امید خورج ، مامانی، حاجی‌زاده و غفوری در طول فصل به علت مصدومیت بازی‌های زیادی را از دست دادند و البته همه جز بازیکنان اصلی ما بودند. به همین دلیل سخت بود تا بازیکنان جدید را با هم هماهنگ کنیم و نتیجه بگیریم.

 

بگوویچ بیان کرد: البته به عقیده من آنهایی که در ترکیب پاس به میدان می‌روند در پنج شش بازی اخیر خوب بودند و توانستند بازی را به خوبی کنترل کنند. شکستمان مقابل راه‌آهن به خاطر بدشانسی بود و البته پیام را در شهر خودش با اختلاف شکست دادیم.

بگوویچ خاطرنشان ساخت: باید در نظر بگیریم که مس حدود 4 ـ 5 میلیارد تومان در سال گذشته سرمایه‌گذاری کرده و بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته است. اما همین تیم را مجبور به عقب‌نشینی کردیم.

بگوویچ در پایان در پاسخ به یکی از خبرنگاران مبنی بر علت اصلی نتایج ضعیف پاس در فصل جاری افزود: برخی خبرنگاران به دلایل شخصی و مشکلاتی که با باشگاه دارند سوالاتی خارج از بحث جریانات بازی می‌پرسند و من به این سوالات پاسخ نمی‌دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد