علی آبادی : مس را شکست می دهیم

هافبک جوان و همدانی پاس همدان گفت : تیم ما انگیزه زیادی برای جبران ناکامی های گذشته را دارد و مس کرمان قربانی انگیزه بالا و تلاش بی وقفه پاس همدان می شود .

وحید علی آبادی که با بازیهای خوب خود نظر کادر فنی پاس همدان را بخود جلب کرده و در برخی از بازیهای این فصل پاس همدان بعنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است در خصوص دیدار تیم خود برابر مس کرمان گفت : طبق شناختی که از این تیم دارم مس تیم پر مهره و با قدرتی می باشد و بازی مقابل این تیم نیز مانند تمامی بازیهای لیگ دشواری خاص خود را دارد .

اما من پاس همدان را پیروز بی چون و چرای این دیدار می دانم چرا که انگیزه بالای کادر فنی و ما بازیکنان باعث شده که تمام تلاشمان برای برد باشد و طبق مثل معروف خواستن توانستن است .

وی ادامه داد : گر چه عوامل زیادی در فوتبال تأثیر دارند اما ما تلاش خود را می کنیم و سه امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را بدست می آوریم .

وحید علی آبادی دیدار تیم خود را برابر پیام مشهد یکی از بهترین بازیهای لیگ دانست و افزود : انگیزه ای که ما برای جبران ناکامی های گذشته داشتیم باعث شد خوب بازی کنیم و پیروز بی چون و چرای این میدان شویم .

در برابر مس نیز با همین انگیزه بازی می کنیم و قطعاً پیروز می شویم .

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام آقا وبلاگ خیلی خوبی داری.من شما رو لینک کردم.لطفا شما نیز منو با نام عکس وکلیپ پرسپولیس لینک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد