ضعف داوری ترمز هگمتانه را کشید!

مطلبی به نقل از میثم ناصر نژاد که در روزنامه هگمتانه مورخ ۸/۱۱/۸۷ به چاپ رسیده است . 

دومین شب از مسابقات فوتسال پرسنل شهرداری تحت عنوان گرامیداشت سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن سرپوشیده باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برگزار شد. 

در گروه A این رقابت ها دو دیدار برگزار شد که ابتدا دو تیم اتوبوس رانی و شهرداری منطقه یک به مصاف یکدیگر رفتند که منطقه یک توانست دو بر یک از سد حریف خود بگذرد.
در دومین مسابقه این گروه نیز روزنامه هگمتانه در یک بازی حساس و تماشایی با نتیجه چهار بر چهار مقابل شهرداری منطقه سه متوقف شد.
در این بازی پرهیجان و در عین حال پربرخورد، ضعف مشهود کادر داوری باعث برهم زدن نظم بازی و در نهایت تساوی روزنامه هگمتانه شد.

عوامل اجرایی این مسابقه امسال برای بهبود وضعیت قضاوت مسابقه از داوران هیات فوتبال استان همدان استفاده کرده‌اند اما داوری این دیدار به هیچ وجه در حد و اندازه داوران رسمی هیات نبود به طوری که بارها اشتباه‌های فاحش داوری نه تنها موجبات اعتراض بازیکنان هر دو تیم را در برداشت بلکه به ناظر مسابقه نیز کشیده می شد.
در این مسابقه علی ثقفی مهاجم تیزپای هگمتانه به تنهایی سه گل به ثمر رساند تا از هم اکنون در ردیف آقای گلی مسابقات مدعی باشد. میثم ناصرنژاد نیز چهارمین گل روزنامه هگمتانه را وارد دروازه حریف کرد.
محمدرضا حجتی بازیکن باتجربه منطقه سه نیز نقش کلیدی در تساوی تیمش داشت و ضمن به ثمر رساندن سه گل و یک پاس گل توانست این تیم را از یک شکست محتمل نجات دهد.
گل چهارم منطقه سه در حالی به ثمر رسید که با اشتباه داوران مسابقه و در حالی که بازیکنان هگمتانه منتظر سوت داور مبنی بر شروع مجدد بازی بودند، همراه شد.
ضعف داوری در این بازی ترمز هگمتانه را برای کسب یک نتیجه پرگل کشید تا بروبچه های خبرنگار و دست اندرکاران روزنامه چشم به پیروزی در دیدارهای آینده داشته باشند.
امیدواریم عوامل اجرایی مسابقات با به کارگیری داوران مجرب همچون امید مصداقی ضمن رفع این ضعف مشهود، موجبات رضایت تیم ها را فراهم کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد