مجید غلام‌نژاد: پست تخصصی من دفاع راست نیست

این هم مصاحبه من با مجید غلام نژاد که در روزنامه هگمتانه مورخ ۲۷/۰۷/۸۷ نوشته ام : 

 

مدافع تیم پاس پس از نمایش ضعیفش در دیدار روز گذشته پاس مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: من فقط در پاس در دفاع راست بازی می‌کنم و به همین خاطر نمی‌توانم زیاد نفوذ کنم اما فصل قبل که در سایپا بازی می‌کردم بیشتر در کارهای هجومی شرکت داشتم که در همین ورزشگاه نیز موفق شدم یک گل به پاس بزنم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا نتوانسته است به خوبی جای خسرو حیدری را در ترکیب پاس پر کند، گفت: خسرو حیدری بازیکن بزرگی است ولی این را باید بدانید که هر بازیکن خصوصیات خاص خود را دارد و دوندگی و نفس خسرو به مراتب از من بیشتر است اما به طور کل مقایسه دو بازیکن با هم اشتباه است و باید ببینید که مربی از بازیکن چه خواسته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد